Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skeptisk kvinne
Skrevet

Jeg har nå foretatt et aldri så lite Eros.no - eksperiment- som foregikk over 8 timer i dag på chatten der. Konklusjon: det kryr av utro menn der.

Jeg har nå utvekslet e-postadresse/mobilnummer med 18 menn. (Kunne ha blitt flere, men jag hadde ikke tid til mer).

Disse mennene har alle (unntatt 3 stk) samboer/kone. (28-40 år)

Hvorfor vil de treffe meg for sex? Elsker de ikke partnerne sine?

Jeg spurte, og de fleste elsket partneren. "Hvorfor vil du være utro da"? spurte jeg.

"Fordi jeg savner den seksuelle spenningen som hun ikke gir meg. Alt er perfekt i forholdet, men jeg savner en som tar initiativ og som suger meg", var gjengangere i svarene. Jeg spurte en om han ville ha blitt sint hvis damen hans hadde chattet på "eros.no": "ja, da hadde jeg blitt sint", svarte 30-åringen. Altså en dobbelt-standard.

Jeg vet mer om menn etter å ha pratet med de på eros hvertfall- ingen tvil om det! :-? De foreslo nettsex, sex nå i sentrum, en ville komme løpende til meg, en annen ville ta toget, nok en annen ønsket å hive seg på trikken snarest og en insisterte på å møte meg i sengen hans. Desperatheten var klar og alle insiterte på at de elsket damene sine.

Jeg har fortsatt ikke blitt spesielt klokere på menn og synes i grunnen dobbeltmoralen her er logisk. Jeg trodde menn var logiske?

PS! Jeg skal ikke treffe noen av disse. Jeg liker ikke å bedra andre kvinner :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er helt vanvittig! Det får deg ikke til å stole mer på partneren i hvert fall. Fikk nesten lyst til å gjøre et eksperiment selv, men nå har jo du gjort jobben. Fy faen for noen mannfolk. Du burde nesten kontakte konene deres! Hvis jeg var en av dem ville jeg ha likt å vite i hvert fall!

Skrevet
Jeg har nå foretatt et aldri så lite Eros.no - eksperiment- som foregikk over 8 timer i dag på chatten der. Konklusjon: det kryr av utro menn der.

Jeg har nå utvekslet e-postadresse/mobilnummer med 18 menn. (Kunne ha blitt flere, men jag hadde ikke tid til mer).

Disse mennene har alle (unntatt 3 stk) samboer/kone. (28-40 år)

Hvorfor vil de treffe meg for sex? Elsker de ikke partnerne sine?

Jeg spurte, og de fleste elsket partneren. "Hvorfor vil du være utro da"? spurte jeg.

"Fordi jeg savner den seksuelle spenningen som hun ikke gir meg. Alt er perfekt i forholdet, men jeg savner en som tar initiativ og som suger meg", var gjengangere i svarene. Jeg spurte en om han ville ha blitt sint hvis damen hans hadde chattet på "eros.no": "ja, da hadde jeg blitt sint", svarte 30-åringen. Altså en dobbelt-standard.

Jeg vet mer om menn etter å ha pratet med de på eros hvertfall- ingen tvil om det! :-? De foreslo nettsex, sex nå i sentrum, en ville komme løpende til meg, en annen ville ta toget, nok en annen ønsket å hive seg på trikken snarest og en insisterte på å møte meg i sengen hans. Desperatheten var klar og alle insiterte på at de elsket damene sine.

Jeg har fortsatt ikke blitt spesielt klokere på menn og synes i grunnen dobbeltmoralen her er logisk. Jeg trodde menn var logiske?

PS! Jeg skal ikke treffe noen av disse. Jeg liker ikke å bedra andre kvinner :)

Hva er det du driver med egentlig? Er dette blitt en besettelse for deg?

Skrevet

Synes det var en interessant undersøkelse jeg. Lurer på om du følte deg truffet av noe?

Skrevet
Synes det var en interessant undersøkelse jeg. Lurer på om du følte deg truffet av noe?

Av hva da? Men jeg skjønner ikke helt poenget. Vet ikke om du eller Gjesten har fått det med seg, men kvinner er også faktisk utro.

Skrevet

Jeg er jo ikke dum heller da! Men hva er nå så gale med et lite eksperiment? Eller er det de kalde, harde fakta du ikke liker så godt?

#Hvis du ikke liker det så godt, så spytt det ut igjen#

Skrevet
Jeg er jo ikke dum heller da! Men hva er nå så gale med et lite eksperiment? Eller er det de kalde, harde fakta du ikke liker så godt?

#Hvis du ikke liker det så godt, så spytt det ut igjen#

Vet ikke om du har fått med deg Gjest sitt lille korstog mot menn. Det er ikke bare hennes lille eksperiment som får meg til å lure.

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det hun har gjort. Vet at mange kvinner også er utro, men det er likevel skremmende å se hvor kynisk samfunnet har blitt. Er vel like vanskelig for en mann å stole på en kvinne, som for en kvinne å stole på en mann. Men er bare litt nysgjerrig, hvorfor synes du dette er så fælt?

Skrevet
Jeg ser ikke noe galt i det hun har gjort. Vet at mange kvinner også er utro' date=' men det er likevel skremmende å se hvor kynisk samfunnet har blitt. Er vel like vanskelig for en mann å stole på en kvinne, som for en kvinne å stole på en mann. Men er bare litt nysgjerrig, hvorfor synes du dette er så fælt?[/quote']

Helt enig i det du skriver, men menn er ikke verre enn kvinner. Reagerer på at man på død og liv skal fortelle alle kvinner om hvor skrekkelige menn er når vi ikke er det spor bedre. Vet ikke om du har lest de andre innleggene til Gjest?

Skrevet

Nei det jeg ikke! Er helt enig i det du skriver. Vi liker igrunnen å tro at vi er så mye bedre, at menn er en farlig rase uten samvittighet!

Jaja, så ble vi enige til slutt?

Har forresten ikke lest de andre innleggene, nei.

Ha en koselig kveld!!!

(Nå går jeg og legger meg)

Gjest Albertine
Skrevet

Synes det var interessant med dette "eksperimentet" jeg :o

Selv om også kvinner er utro, belyser jo dette utroskaps-debatten. Det at det viser seg at det er så veldig lett å få seg en "opptatt" mann med et knips, klart det er interessant å høre. Det er ikke hverdagskost for meg hvertfall.

Jeg synes det er skremmende at folk (menn og kvinner) så raskt kan bare "løpe avgårde" for å være utro! Jeg synes det absolutt er et tema å ta opp til debatt. Man behøver jo ikke å bli sint pga. fakta i vårt samfunn?

Nei...takk for et opplysende og annerledes innlegg. :) Utroskap er ikke ønskelig. Vi burde stå samlet mot slikt.

Skrevet
Synes det var interessant med dette "eksperimentet" jeg :o

Selv om også kvinner er utro, belyser jo dette utroskaps-debatten. Det at det viser seg at det er så veldig lett å få seg en "opptatt" mann med et knips, klart det er interessant å høre. Det er ikke hverdagskost for meg hvertfall.

Jeg synes det er skremmende at folk (menn og kvinner) så raskt kan bare "løpe avgårde" for å være utro! Jeg synes det absolutt er et tema å ta opp til debatt. Man behøver jo ikke å bli sint pga. fakta i vårt samfunn?

Nei...takk for et opplysende og annerledes innlegg. :) Utroskap er ikke ønskelig. Vi burde stå samlet mot slikt.

Jeg forsvarer på ingen måte utroskap, men som jeg skrev til Femina har Gjest brukt den siste tiden på KG for å spre det glade budskap om hvor typisk MANN det er å være utro. Dette er ikke jeg enig i.

Skrevet

Jeg forsvarer på ingen måte utroskap, men som jeg skrev til Femina har Gjest brukt den siste tiden på KG for å spre det glade budskap om hvor typisk MANN det er å være utro. Dette er ikke jeg enig i.

De færreste forsvarer utroskap, men jeg forsvarer heller ikke svikefull fremferd som den gjest presterer i åpningsinnlegget.

Jeg er enig med Patricia i at "Gjest" sprer mye gørr for tiden, og etter å ha lest innleggene til Femina lurer jeg nesten på om det er "Gjest" som har registrert seg!

Jeg gjentar meg selv: Verden er ikke sort og hvit, det er alle nyanser av grått også, ikke glem det!

Skrevet

Jeg synes det var et kvalmende eksperiment, jeg lurer på hvordan "Gjest" må ha oppført seg på eros for å få alle disse tilbudene, hun kan umulig ha chattet vanlig..

Jeg blir kvalm av propagandaen hennes, jeg gjetter meg til at hennes mann er/har vært utro, og nå forsøker hun å overbevise seg selv (og oss) om at alle menn er det - det gjør det vel litt lettere for henne å akseptere..

Gjest Indianlady
Skrevet

Jeg tror det er likt det med utroskap jeg da,hadde ikke kvinnfolkene gått på agnet til de sleske mannfolkene Eros Chat så hadde stedet ikke eksistert.Ingen røyk uten ild sier nå jeg.

Skrevet

Det er ikke jeg som har sjekket på eros! Bare så det er sagt!!!

Men eksperimentet har jeg ikke noe imot!

Gjest King James
Skrevet

det kryr også av utroe kvinner så den går begge veier.

Gjest Interessant
Skrevet

Det som er utrolig interessant er at årsakene til menn og kvinners utroskap er forskjellige.

Menn er utro for mer spennende og eksperimentell sex fordi det er kjedelig hjemme, mens kvinner gjerne er det fordi???

Ja, hvorfor er dere utro? (Jeg tipper ikke pga. sex'en?)

Skrevet

Jeg synes dette er en interessant "undersøkelse" jeg!

Men blir også litt lei meg av å bli minnet på hvordan verden egentlig er... :cry: Både kvinner og menn er utro, men jeg tror det er mange flere notorisk utro menn enn kvinner der ute.

Har vi mennesker alltid

Gjest Anonymous
Skrevet

Hear, hear!! Enig med sistnevnte her.

Det er trist hvordan virkeligheten kan se ut kontra hvordan vi liker å forestille oss at virkeligheten skal være. :-?

Men man kan jo tenke positivt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...