Gå til innhold

Er dette normalt og hyggelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsketfrøken
Skrevet

Når kjæresten for eksempel tuller med meg, er litt hardhendt og jeg får vondt. Så sier han bare: neiiiida, ikke drit deg ut a!"

Han sier ikke unskyld eller noe. Jeg har også til vanlig mye smerter pga væske i buken. Når jeg har veldig vondt så sier jeg jo ifra så han vet det. Han sier bare enten "mhm eller okei" han snakker ikke eller roer meg, holder rundt meg eller hjelper til så det blir bedre. Hva syntes dere om dette? Kraftige smerter da vil jeg noen skal holde rundt meg ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner om en eks av meg.. Prøver å tøffe seg, oppfører seg teit og barnslig? tenker han lite på deg og mye på seg selv? hehe for min del var det ikke noe ekte kjærlighet :P

Anonymous poster hash: 7299d...a25
Gjest Forelsketfrøken
Skrevet

Vi oppfører oss ikke som om vi er kjærester. Noe jeg sterkt ønsker. Føler han ikke er helt der. Til tider er han super. På sms er han romantisk og alt. Men han må være det i virkeligheten også ... Arrhg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg slutter ikke å forundres over unge jenter som finner seg i alt fra en "kjæreste".

• Liker 12
Skrevet

Når kjæresten for eksempel tuller med meg, er litt hardhendt og jeg får vondt. Så sier han bare: neiiiida, ikke drit deg ut a!"

Han sier ikke unskyld eller noe. Jeg har også til vanlig mye smerter pga væske i buken. Når jeg har veldig vondt så sier jeg jo ifra så han vet det. Han sier bare enten "mhm eller okei" han snakker ikke eller roer meg, holder rundt meg eller hjelper til så det blir bedre. Hva syntes dere om dette? Kraftige smerter da vil jeg noen skal holde rundt meg ..

I beste fall høres han tankeløs ut.

Skrevet

TS, her bør du nok si i fra ordentlig. Du føler nok at du sier i fra skikkelig, men beskjeden din går tydeligvis ikke igjennom.

Jeg og eksen min hadde litt samme greia, hvor han følte at han tulla og fleipa med meg. Jeg fikk ofte vondt og ble sur. Hevet stemmen min og bjeffa til han, mens han bare lo og sa jeg overdreiv, dette skjedde nesten hver dag, og da jeg merket at kjeftinga mi ikke hjalp det grann og at det bare ble en del av "spillet" endte det til slutt med at jeg ga han en ørefik en gang han gjorde det. Da sluttet han.

Jeg skal jo ikke oppfordre til vold selvsagt, har du prøvd å ta det opp med han en gang utenom? Mens dere spiser eller gjør noe annet hyggelig? Da skjønner han kanskje at dette er noe som plager deg såpass at du går rundt å tenker på det ellers også.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Alle er forskjellige. Selv orker jeg ikke noe kroppskontakt når jeg har smerter.

Ellers tror jeg ikke du skal være overrasket over at typen hverken overøser deg med unnskyldninger eller duller med deg. Han er en mann, å menn duller svært sjeldent med noen - de vil bare bli dullet med selv når de syns at de trenger det. Som f.eks når de har den skumle manneinfluensaen...

Anonymous poster hash: 68a4f...3f0

• Liker 3
Gjest Forelsketfrøken
Skrevet

Såklart menn er ikke dem mest romantiske av seg. Men når man er i et forhold så er det noe annet. Han sier jeg betyr alt for han. Så da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke duller og koser med meg. De få gangene han gjør det er jeg jo helt i himmelen. Men jeg vil ikke spørre han selv om han kan holde rundt meg fordi jeg føler jeg maser og han ikke vil.

Noen ganger når jeg kommer nærme han før kyss så har det til tider hendt at han har sukket litt..

Skrevet

Såklart menn er ikke dem mest romantiske av seg. Men når man er i et forhold så er det noe annet. Han sier jeg betyr alt for han. Så da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke duller og koser med meg. De få gangene han gjør det er jeg jo helt i himmelen. Men jeg vil ikke spørre han selv om han kan holde rundt meg fordi jeg føler jeg maser og han ikke vil.

Noen ganger når jeg kommer nærme han før kyss så har det til tider hendt at han har sukket litt..

Man trenger ikke være mann for å ikke dulle og kose. Jeg kan ikke fordra dulling og kos, å til å begynne med så ymta samboeren min frampå at han likte det, men det skjønte han fort at ikke ble med meg.

Anonymous poster hash: 68a4f...3f0

Skrevet

Dette hørtes sinnsvakt ut. Lekeslåss liksom? Og når han blir hardhendt og du sier i fra, så sier han "Neida! Ikke drit deg ut da." ? Han hørtes veldig ut som en tankeløs liten umoden dritt av en gutt. Og det er ingen normale voksne oppegående menn som hadde gjort noe lignende. Det finnes mange menn som liker å kose og dulle med damen sin. Og det er verken uhørt eller unormalt å bli dullet litt med, hvis en har smerter eller blir behandlet ufint på noen måter. Skjønt, hvis man er kjæreste med en psykopat så vil han jo aldri forstå hvordan ting føles for din del, ei mulighet for å eventuelt ta vare på følelsene dine. Da vil han nok kun reagere med å fortelle at alle er slik, og at det er slik det skal være helst (for ham). Anonymous poster hash: 18105...53f

Gjest Forelsketfrøken
Skrevet

Takk for så mye seriøse svar. Jeg får tenke litt over dette. Må foresten legge til at forje forhold ble jeg noe mishandlet og manipulert. Så er ganske "avhengig " av å føle meg trygg og elsket.

Skrevet

Takk for så mye seriøse svar. Jeg får tenke litt over dette. Må foresten legge til at forje forhold ble jeg noe mishandlet og manipulert. Så er ganske "avhengig " av å føle meg trygg og elsket.

vet kjæresten din dette?

Anonymous poster hash: 90001...43f

• Liker 1
Skrevet

Svært mye tror jeg du er avhengig av. Slik som alle andre. Oksygen f.eks.

Hva skal man prioritere da, mon tro? Mye av det alle mennesker er avhengig av går fint også, men når man er avhengig av negative impulser også, så får en aldri gjort noe med det. Og man kommer aldri videre heller.

Anonymous poster hash: 18105...53f

Gjest Forelsketfrøken
Skrevet

Ja han vet dette. Er vel bare jeg som overdriver da. Men føler han tar litt lite intiativ.

Skrevet

Det er du sikkert ikke alene om heller da.

Anonymous poster hash: 18105...53f
Skrevet

Jeg slutter ikke å forundres over unge jenter som finner seg i alt fra en "kjæreste".

Me too..... Det finnes tydeligvis ikke grenser for hva kvinner finner seg i bare hun får beholde kjæresten........

Gjest Wanderlust
Skrevet

Ja han vet dette. Er vel bare jeg som overdriver da. Men føler han tar litt lite intiativ.

Du overdriver ikke. Før jeg leste videre virket han som en ufølsom dritt, nå virker han bare enda verre. Enhver oppegående person hadde forstått at du trenger omsorg, og i hvert fall at måten han snakker til deg på ikke er passende eller hensynsfull med tanke på din historie. Du fortjener bedre enn denne idioten slik han fremstår her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...