Gå til innhold

Dama lukter kattepiss når hun svetter.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det gjør det utrolig ekkelt å ha sex med henne, hvertfall etterpå. Hun trener mye så badet lukter helt forjævlig etter at hun har slengt fra seg klær i vaskebøttene. Hun dusjer hver dag og har god hygiene, men har verdens verste svettelukt og jeg tot ikke hun aner det en gang. Vurderer nesten å slå opp i steden for å ta det opp siden det er flaut. Hvordan i all verden tar jeg det opp? Anonymous poster hash: 123cc...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker hun medisiner av noe slag, eller en fast deodorant som kan føre til denne lukten?

Jeg fikk en ganske uutholdelig lukt synes jeg selv en periode jeg brukte noen medisiner, og byttet topper/vasket meg flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: eda79...9d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester treningstøy er synderen ;)

Anonymous poster hash: 8a8d0...bc3

Vask på 60 grader! Virker det ikke, prøv 90. Eller nitroglycerin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, hun har da vel ikke på seg treningstøy nå de har sex? Eller mener du at polyester gjør at svetten hennes lukter kattepiss generelt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få slik svettelukt av sterkt stress.

Anonymous poster hash: 25735...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun stinker jo når hun ligger naken i sengen også etter at hun begynner å svette. Har latet som ingenting siden vi ble sammen for fire måneder siden. Setter stoffet seg i kroppen?

Anonymous poster hash: 123cc...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun stinker jo når hun ligger naken i sengen også etter at hun begynner å svette. Har latet som ingenting siden vi ble sammen for fire måneder siden. Setter stoffet seg i kroppen?

Anonymous poster hash: 123cc...955

Tenker at hun må da kjenne det selv? Man blir ikke immun mot sin egen svettelukt. Jeg kjenner da at jeg trenger en dusj etter en heftig økt (trening eller annenslags), trenger ingen til å si det til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hun må da kjenne det selv? Man blir ikke immun mot sin egen svettelukt. Jeg kjenner da at jeg trenger en dusj etter en heftig økt (trening eller annenslags), trenger ingen til å si det til meg ;)

Jeg vil tro at man kjenner sin egen svettelukt.

Selv ble jeg plutselig plaget av ekstrem svettelukt for noen år siden. Dette var i forbindelse med overgangsalderen. Jeg kjente jo svettelukten selv, å den ble ikke borte - selv etter dusjen.

Kjøpte da Stop24 på apoteket. Det tok lukta med en gang. Nå bruker jeg Stop24 forebyggende, ca 1 gang i uken.

Anonymous poster hash: 233d1...6d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at man kjenner sin egen svettelukt.

Selv ble jeg plutselig plaget av ekstrem svettelukt for noen år siden. Dette var i forbindelse med overgangsalderen. Jeg kjente jo svettelukten selv, å den ble ikke borte - selv etter dusjen.

Kjøpte da Stop24 på apoteket. Det tok lukta med en gang. Nå bruker jeg Stop24 forebyggende, ca 1 gang i uken.

Anonymous poster hash: 233d1...6d7

Nettopp. Så hun kjenner det nok selv. Med det sagt, så er det dessverre ikke alle som bryr seg så mye om kroppslukten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker jeg blir oppriktig interessert i hva dette kommer av... :overrasket:

Du er ikke alene.

Jeg har mange teorier...og håper ingen av dem stemmer. Oo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene.

Jeg har mange teorier...og håper ingen av dem stemmer. Oo

Hva er teoriene?

Er hvitløksspising en av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat man spiser setter seg også i svetten kroppen produserer. Jeg synes jeg stinker etter jeg har spist kylling. Så det kan være en eneste matvare hun spiser som er synderen.

Anonymous poster hash: 79039...e7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattepiss lukt kan minne om det som de siee lukter amoniakk. Amoniakk er jo en sterk, vond lukt. Pleier å ha forbindelse med nyrer/urinveiene!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er teoriene?

Er hvitløksspising en av dem?

Nei. Men mange av dem involverer katter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...