AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Er det slik at menn ligger nedover, altså, er ikke så nøye på hvem de har sex med? Men når det kommer til seriøste forhold er de mer nøye på det? Jeg har aldri hatt kjæreste, men har kun fått masse tilbud om sex ... Dvs at jeg ikke er spesiell interessant eller attraktiv? Kanskje vesentlig å si at jeg er 32 ... Anonymous poster hash: f327e...e7f 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Hvorfor er alder vesentlig? Anonymous poster hash: 44403...2a0 1
Hapa Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Tror nok både kvinner og menn er mindre kresne når det gjelder bare sex enn når det gjelder jakten på et seriøst forhold. Når det er sagt så tror jeg nok at kvinner får oftere tilbud om tilfeldig sex enn det menn gjør. Du er sikkert ikke mindre interessant eller attraktiv selv om du kun får tilbud om sex, det kan jo også ha noe med å gjøre hvor du treffer menn. Hvis du stort sett snakker med menn etter midnatt på byen så er det jo ofte ONS det er snakk om.... 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Kommer vel også an på hvordan man "oppfører" seg. Anonymous poster hash: 44403...2a0 2
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Jeg treffer menn som alltid vil noe mer med meg, og jeg er eldre enn deg ts. Hva betyr det om meg som person da? De vil og ha sex , men aldri kun det...Nå venter jeg alltid med sex , har aldri ons...
Teethgrinding Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Jeg tror det stemmer. Menn ligger antakeligvis nedover fordi det er mulig. Jo mindre attraktiv dama er, jo større sjanse for at hun vil ligge med deg. Når man som mann skal inngå et fast forhold derimot kan man jo plutselig ikke leve med vassne pupper og slaskete rumpeballer. Da forandrer kravene seg dramatisk. Er det egentlig slik for jenter? 8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Nesten riktig. VI ligger nedover, så håper vi på en likeverdig. Merkelig konklusjon du har, ts. Du vet vel like godt som alle at kvinner i de fleste tilfellene får utvidet det sosiale nettverket sitt og får bedre økonomi ut av forholdet. Den eneste forskjellen for forhold er at menn ikke er villig til å gå like langt nedover som for sex. Anonymous poster hash: aa225...ab0 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Jeg tror det stemmer. Menn ligger antakeligvis nedover fordi det er mulig. Jo mindre attraktiv dama er, jo større sjanse for at hun vil ligge med deg. Når man som mann skal inngå et fast forhold derimot kan man jo plutselig ikke leve med vassne pupper og slaskete rumpeballer. Da forandrer kravene seg dramatisk. Er det egentlig slik for jenter? Det er ikke akkurat harde krav at de holder rumpa stram , så i den grad det kan kalles krav syns jeg ikke de har mye å klage over.Anonymous poster hash: aa225...ab0
Teethgrinding Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Det er ikke akkurat harde krav at de holder rumpa stram , så i den grad det kan kalles krav syns jeg ikke de har mye å klage over.Anonymous poster hash: aa225...ab0 Vet du hva, det er jeg helt enig i. Kvinner er stort sett fabelaktige skapninger vi menn hadde gått på veggen uten. Så akkurat noe klaging over det kvinnelige kjønn hører du ikke fra denne kanten. Klart, jeg mobber stereotypier. Sex&Singelliv og jentekvelder er jo litt latterlig noen ganger. Varme og omtanke bare en mor kan vise derimot... Jeg syns heller ikke kvinner bør klage så mye når alt som skal til for å gjøre oss happy er å stramme opp kroppen med tre-fire løpeturer i uken. Vi er enkle vesner!
Steinar40 Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Jeg treffer menn som alltid vil noe mer med meg, og jeg er eldre enn deg ts. Hva betyr det om meg som person da? De vil og ha sex , men aldri kun det...Nå venter jeg alltid med sex , har aldri ons... Tror du på alt du hører? Mange mannfolk sier hva som helst for å få seg noe. Det betyr altså ikke at utsagnet om snarlig ekteskap har noe med virkeligheten å gjøre. 2
Hulderen Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Jeg tror det stemmer. Menn ligger antakeligvis nedover fordi det er mulig. Jo mindre attraktiv dama er, jo større sjanse for at hun vil ligge med deg. Når man som mann skal inngå et fast forhold derimot kan man jo plutselig ikke leve med vassne pupper og slaskete rumpeballer. Da forandrer kravene seg dramatisk. Er det egentlig slik for jenter? Er det den type krav du som mann har? At rumpa og puppene er faste? Da er du virkelig enkel! Her trodde jeg du snakket om klasse, interesser, utdannelse, politiske meninger. Og så er det bare kroppen som avgjør om en kvinne er oppover eller nedover ... 6
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Jeg tror TS sin teori stemmer, med untak av at jeg ikke tror menn har seriøse forhold oppover, men snarere finner likeverdig. Det er også ganske naturlig når en tenker på det. For det første er det slik som mange har påpekt at det er betraktelig høyere sansynlighet for at en som er langt under seg selv vil ligge med en. Dette kan da være en nødvendighet på et sexrelasjons-marked der etterspørselen er ujevn (5 gutter som sikkler per jente er ikke et uvanlig syn på byn). Også er det haugevis av egenskaper som er viktig/essensiel i et parforhold som er helt urrelevant når det kommer til et ligg. Når en da har en mye lengre liste med krav til kjæreste kontra ligg, så er folk rett og slett mer kresne, mens når de ser etter en tilfeldig sex partner så er det så godt som kun utseende som betyr noe og da kan en fire betraktelig på andre krav og gå langt "under sin egen liga" uten at det betyr noe.
Gjest Heartbeat Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg treffer menn som alltid vil noe mer med meg, og jeg er eldre enn deg ts. Hva betyr det om meg som person da? De vil og ha sex , men aldri kun det...Nå venter jeg alltid med sex , har aldri ons... Jeg har samme erfaring. Her vil menn ha forhold, og jeg er også eldre enn TS Endret 31. august 2013 av Heartbeat
Teethgrinding Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Er det den type krav du som mann har? At rumpa og puppene er faste? Da er du virkelig enkel! Her trodde jeg du snakket om klasse, interesser, utdannelse, politiske meninger. Og så er det bare kroppen som avgjør om en kvinne er oppover eller nedover ... Hehe! Godt poeng. Ja, for meg personlig har jeg en rekke ekstra krav. Generelt for menn derimot tror jeg det er ganske enkle greier stort sett. Man ønsker seg en omsorgsfull yet sexy dame som ikke maser hull i hodet på deg. Jeg kjenner mange menn som har liten formening om hva slags personlighet han søker etter. Fokuset ligger et helt annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Jeg tror det stemmer. Menn ligger antakeligvis nedover fordi det er mulig. Jo mindre attraktiv dama er, jo større sjanse for at hun vil ligge med deg. Når man som mann skal inngå et fast forhold derimot kan man jo plutselig ikke leve med vassne pupper og slaskete rumpeballer. Da forandrer kravene seg dramatisk. Er det egentlig slik for jenter? Hvordan da?
Gjest Lincoln Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 (endret) Når det gjelder tilfeldig sex har nok alle menn med noen hakk i beltet hatt sex med en rekke damer som de aldri i verden kunne tenkt seg å ha et forhold med fordi de rett og slett ikke matcher utseendemessig, interessemessig eller aldersmessig. Kriteriene er rett og slett mye lavere når det gjelder ONS og tilfeldige flings. Dette opplever nok flere kvinner som svært forvirrende. Eks: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=768262 Endret 31. august 2013 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #17 Skrevet 31. august 2013 Dette støtter jo opp om det som til stadighet blir nevnt her på KG: Kvinner har det mye enklere enn menn på sex markedet, de får oftere tilbud og kan i mye større grad velge sexpartnere. Når det kommer til forholds-markedet er det litt mere likestilt siden det da er andre kriterier som gjelder. Da vil jo personlighet, interesser og andre "dypere" ting bety mer. Det vi da si at kvinnene må legge fra seg vanene de har på sexmarkedet når de entrer forholds-markedet. På forholds-markedet må de yte mye mere, være mere aktive og lete mere for å finne en mann de liker. Når de finner en de liker må de "jobbe" i mye større grad enn på sexmarkedet. Noen kvinner har nok problemer med å skille mellom disse to og takle de større "kravene" de møter på forholds-markedet, for de er jo vant til å få tilbud i fleng på sexmarkedet uten å yte i det hele tatt... Anonymous poster hash: f1552...ae1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #18 Skrevet 31. august 2013 Kongen av Queens ? Anonymous poster hash: 2db69...c90
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #19 Skrevet 31. august 2013 Kongen av Queens ?Anonymous poster hash: 2db69...c90 Han er hvertfall ikke kjekk. Anonymous poster hash: fa207...379 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #20 Skrevet 31. august 2013 Dette støtter jo opp om det som til stadighet blir nevnt her på KG: Kvinner har det mye enklere enn menn på sex markedet, de får oftere tilbud og kan i mye større grad velge sexpartnere. Når det kommer til forholds-markedet er det litt mere likestilt siden det da er andre kriterier som gjelder. Da vil jo personlighet, interesser og andre "dypere" ting bety mer. Det vi da si at kvinnene må legge fra seg vanene de har på sexmarkedet når de entrer forholds-markedet. På forholds-markedet må de yte mye mere, være mere aktive og lete mere for å finne en mann de liker. Når de finner en de liker må de "jobbe" i mye større grad enn på sexmarkedet. Noen kvinner har nok problemer med å skille mellom disse to og takle de større "kravene" de møter på forholds-markedet, for de er jo vant til å få tilbud i fleng på sexmarkedet uten å yte i det hele tatt... Anonymous poster hash: f1552...ae1 blablabla… At alle kvinner blir overlesset med tilbud på "SEXMARKEDET" er en seiglivet myte. Stakkars menn som ikke får seg noe og onde kvinner som ikke vil ligge med dem. :kgbaby: Anonymous poster hash: 8bf55...57a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå