Gå til innhold

Cola smaker ofte rart etter at de nye flaskene kom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker ikke Cola så veldig ofte, men de gangene jeg gjør det synes jeg nesten det blir rene lotteriet etter at de nye flaskene kom...noen ganger smaker det rett og slett vondt! Jeg har funnet ut at de flaskene det står november 2013 på er pyton.

Rare greier, hva kan det komme av? (Og, samboeren min er omtrent Cocacoliker og har erfart det samme som meg...så det kan ikke bare være jeg som har rar smak!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå drikker ikke jeg vanlig cola, men en del cola zero og jeg har ikke lagt merke til noe avvik i smak. Om det kun er november-flaskene deres så foreslår jeg at du sender inn en mail til Cola og spør dem.

Ellers skal de nye Cola-flaskene være mye bedre til å sikre en mest mulig lik opplevelse av produktet fra gang til gang siden man unngår alle de dårlige flaskene som var i omløp før. (Ja, dårlige flasker påvirker produktet - alle de nye flaskene er helt like hver gang).

Anonymous poster hash: 9aac5...2e6
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har drukket mye Coca Cola og jeg er enig.
En gang fikk jeg en flaske Cola som smakte skikkelig menthol! Sa ifra til dem på facebook-siden og de takket så mye! :)

Skrevet

Jeg drikker mest Zero og har heller ikke merket noe avvik der. Men av og til får jeg lyst på skikkelig Cola. Jeg har merket det på flere "best før"-datoer enn november, men har spesielt merket det på den måneden.Ja jeg trodde også at de nye flaskene skulle sikre at smaken ble mest mulig lik. Takk for tips om å si fra til Cola, det skader jo ikke. :)

Skrevet

Har ikke merket det selv, drikker sjeldent cola - men jeg fikk en dårlig flaske for et par år siden (totalt uten kullsyre selvom den ikke var åpnet) - da sendte jeg inn en klage, jeg tror det er kjekt for de å finne ut hva som kan ha godt galt og hva hvilken "pulje" den dårlige er fra. Fikk da en takk og tre cola-mynter tilbake, som jeg kan bruke på alle brusautomater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...