Eurybia Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Er det like bra vilkår som det høres ut som? Rart ikke alle sparer der i tilfelle.
jabx Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Hva slags vilkår tenker du på? De har bra rente, og ut over det er det som å spare i en hvilken som helst annen bank. Du kan sette inn eller ta ut penger når du vil.
Eurybia Skrevet 30. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2013 Formulerte meg visst feil. Vil gjerne høre om noen har erfaringer med Santander. Kan man ha kun en konto der, høyrentekonto?
Lettpåtå Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Jeg regner med det står greit forklart i vilkårene. Tror du det er løgn det som står der?
Singha Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 (endret) Har Santander. Eneste "problemet" jeg har er at det tar noen dager mellom jeg overfører penger fra lønnskontobanken min til de er på kontoen der. Om du kun kan ha høyrentekonto aner jeg ikke, det må du nesten lese på nettsidene deres. (Men jeg har uansett kredittkort der som jeg har brukt til å få reiseforsikring, så logger inn med samme innlogging som det). Ellers er de jo medlem av sikringsfondet eller hva det nå heter, så innskudd på opp til 2 millioner er jo forsikret. Endret 30. august 2013 av Singha
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Formulerte meg visst feil. Vil gjerne høre om noen har erfaringer med Santander. Kan man ha kun en konto der, høyrentekonto? Det er en vanlig bank, og man kan ha flere konti der. At ikke alle sparer i den banken som til en hver tid har de beste vilkårene, er vel dels uvitenhet, og dels at mange ikke har så mye sparepenger at det gjør noen stor forskjell. Anonymous poster hash: edfca...102
Eurybia Skrevet 31. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2013 Jeg regner med det står greit forklart i vilkårene. Tror du det er løgn det som står der? Alltid redd for den lille skriften.
Singha Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Alltid redd for den lille skriften. Vurdert å lese det som står med liten skrift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå