kimmi Skrevet 24. april 2004 #1 Skrevet 24. april 2004 - noen gode tips på linker hvor man ikke må betale for å bli medlem osv??
Pip Skrevet 24. april 2004 #2 Skrevet 24. april 2004 Nei... Men veit at det finst bøker med sånne songar. Svigerinna og svogeren min brukte ein velkomstsong frå ei bok frå biblioteket. (Me hadde ingen sånne songar, så eg har aldri vore på jakt etter det...)
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #3 Skrevet 25. april 2004 Send en pm til Pet, hun snekrer sammen en knallbra en til deg på rekord-tid!!
kimmi Skrevet 25. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2004 takk o takk! har sendt en mail - alternativet blir om jeg og mannen min klarer å snekre sammen en sang selv. har nemlig ikke lyst på en slik velkomstsang "som alle har". og da er tex god å ha for tips! - med det samme; vet ikke hvor jeg kan høre bryllupsmarsjer du da tex, som ikke er i ram. fil? :-?
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #8 Skrevet 25. april 2004 Får du ikke hørt de her hvis du klikker på demo-cd...?
kimmi Skrevet 25. april 2004 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2004 takk tex!!! så glad jeg ble nå! vi skal ha bruremarsj fra seljord inn, solo med fæboddssalm från dalarna og ut???? vet det er en brudemarsj fra østerdalen, har du sett noe til den på nettet tex ? (du som finner det ingen andre kan...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå