Gå til innhold

31 stemmer

1. 1. Hvilken hårlengde er finest?

• Kort - kortere enn haken
      1
    • Mellom haken og skuldrene
      0
    • Skulderlangt
      6
    • Midt på ryggen
      18
    • Korsryggen
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig klart å spare til langt hår, dvs dekker akkurat brystvortene.

Men det er jo så kjedelig??? Håret mitt blir fort slitt, så jeg kan ikke style det så mye.

Bør jeg bare klippe meg skulderlangt igjen? Har alltid tenkt at langt hår er det fineste, men kanskje ikke når det bare henger der? Hva synes du?

(Jeg har forresten ovalt ansikt, og vanlig brunt hår med litt fall.)

Anonymous poster hash: 3adfd...8d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på hva som er finest, det avhenger jo av hårtype, om håret er velstelt og ikke minst personen som har håret. :) Er mange som ser mye finere og freshere ut med kort hår enn langt hår, og motsatt. Det viktigste er vel hva du selv føler deg vel med??

Anonymous poster hash: 5063b...373
Skrevet

Jeg føler meg egentlig kjedelig uansett hårklipp! Jeg har hatt mye skulderlangt ig hakelangt hår, men jeg hadde nok mindre peiling på styling før, så frisyrene ble veldig "kommune". Jeg vil ha sexy/beachybed head, og det har jeg liksom aldri fått til!

Nå er håret langt og bølgete og forsåvidt greit nok i mine øyne, men gjengs oppfatning er vel at ustyla, langt hår er veldig tamt og trist?

Anonymous poster hash: 3adfd...8d7

Gjest Carousel
Skrevet

Jeg synes det er penest med en velfrisert skulderlengde, det ser mer sofistikert og velpleid ut. Men selv har jeg langt hår til midt på ryggen pga stylingmulighetene.

• Liker 1
Skrevet

det er hva du gjør det til.

klipp det sånn at det ikke er slitt. å husk å pleie håret godt :)

se på youtube videoer for tips til nye frisyrer. prøv feks 2 nye frisyrer i uka. så blir det langt mer spennende enn å ha det rett ned hele tida.

Anonymous poster hash: 26b16...38a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...