Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan å gå ned i vekt med vannmelon

-spis en moderat frokost og lunsj.Unngå søtsaker,men ikke sulte deg selv.Sørg for at du får god ernæring

-fysisk aktivitet.30 minutter hver dag

-middag.det er her du kommer til å gå ned i vekt med en kald søt vannmelon

-mellommåltider vannmelon

Tips og advarsel

Gå til sengs rimelig tidlig:ikke senere en 22:00.Grunnen hvis du alltid er for sent,kan det hende du rett og slett blir for sulten til å holde til kosthold.

Hvis du har noen uvanlige medisinske situasjoner,snakk med legen før du starter denne eller en annen diett.

Flere fordeler av vannmelon:

En krypende urteplante med 93%vann.To store skiver tilsvarer ett glass vann.En utmerket diuretika:stimulerer nyreaktivitet,øker produksjon av urin,inneholder karotenoider lutein og lykopen.Lykopene pigment er ansvarlig for den røde farge har antioxidant egenskaper som bidrar til å redusere risikoen for hjerte og karsykdommer.Vannmelon er nyttig for forstyrrelser i nyrene og urinveiene(nyresvikt,nyrestein,infeksjon) og når som helst det er nødvendig med en rensende behandling for å fjerne toksiner(giftstoffer) fra blodet.Man kan ta en kur ved å veksle mellom frisk frukt og saft,som magen tolerer bedre.Diabetikere tåler vannmelon godt på grunn av det lave sukkerinnholdet. Ettersom den bare inneholder 32kcal/100g,og gir en umiddelbar metthetsfølelse,er den gunstig i slankekurer,leskende,remineraliserende basedannende,vanndrivende,avførende.Mat for urinveiene.Frisk av mat.George D.Pamplona-Roger .Dr.med. og kirurg(universitetet i Granada,Spania)Spesialist i helseutdanning i Spania,Master i offentlig helse California USA

Man lever ikke på vannmeloner 365 dager i året.Det er midlertidig.

Skrevet

Vi får se.

Anonymous poster hash: d5b0f...871

Skrevet

Jevnlig mosjon og lite kalorier... Ja, man vil gå ned, men tviler det er den lureste måten. Det finnes lite næring og vitaminer i vannmelon så frokosten og lunsjen bør være næringsrike.

Anonymous poster hash: 2626f...e51
  • Liker 2
Skrevet

Selv sverger jeg til druedietten. Eller plommedietten.

Anonymous poster hash: 41d21...4e7
  • Liker 1
Skrevet

Hvor mye vannmelon planlegger du å spise ila en dag? En vannmelon kan vel inneholde 1000 kalorier har jeg hørt, og det er egentlig ikke noen sak å spise en vannmelon gjennom en dag.

• Liker 1
Skrevet

Selv sverger jeg til upoppet popcorn. Bare svelger det ned med masse vann, det fyller magesekken og jeg føler meg mett og noen timer etter kommer det like helt ut igjen. Ergo mett med 0 kalorier :danse:

Anonymous poster hash: e5c36...97f
  • Liker 2
Skrevet

Ikke er denne "dietten" særlig lite kalorier (ettersom en hel melon inneholder en del) og ikke får du i deg noe særlig med viktige næringsstoffer (kun en hel haug med unødvendige karbohydrater). Nei uff, lykke til, håper det ikke tar for lang tid før du innser at slike dietter er idiotiske.

Anonymous poster hash: ba8a3...4f4

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Driver du import/salg av vannmeloner? ;)

Skrevet (endret)

Hadde heller valgt en grønn grønnsak, feks brokkoli, hvis jeg først skulle spise noe kalorifattig for å fylle magen. Men sånn ellers er det en skikkelig dust ide da du ikke kommer til å klare å holde på med det særlig lenge og vekta vil komme tilbake når du slutter.

Endret av Perlegull
  • Liker 1
Skrevet

Tja, epledietten ville kanskje funket like bra ;)

Anonymous poster hash: 4250e...059
Skrevet

Jeg sverger til vanndietten:

Frokost: vann
Lunsj: vann

Middag: vann

Kvelds: isbit

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...