Gjest ms_kwang Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Jeg går eller sykler til jobb hver dag. Det har jeg gjort i 1 år nå. Var syk med kraftig lungebetennelse og kondisen seilte sin vei xD Men er tilbake på sykkelen nå iallefall.. Jeg har ca 6km til jobb, så 12km pr dag jobber 5 dager i uka så rundt 60km i uka da, vil ikke tenke på måneden! haha (Slik er det å ikke å ha bil, å gærn nok å ikke gidde å bruke masse penger på busskort!) (Ok har tatt bussen ett par ganger, pissregn/snøstorm xD) men er det fint vær så går jeg eller så sykler jeg Hva med dere?
kråkefjas Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Har vurdert å sykle til jobb flere ganger, men når klokka ringer er valget mellom å sove 30min ekstra eller sykle veldig lett.
Gjest ms_kwang Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 hehe Jeg også er veldig flink til den der *liiiiittegrannemeeeerr....oii...* Men bruker bare 15-20min på å sykle, kommer helt ann på været...også har jeg nedover bakker TIL jobb og oppover bakker FRA jobb xD + ett stykke er det veldig mye trafikk og kryss osv >.<
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Sykler hvis det er fint vær, ellers orker jeg ikke. Anonymous poster hash: 483d2...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå