Gjest Kv84 Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Sliter med å holde meg til en ting, for eksempel å strikket votter. Strikke kanskje ti rader og så klarer jeg ikke å konsentrere meg mer og blir sittende på nettet. Hvordan få til å jobbe lengre med et prosjekt? Vottene skal bli julegave, men er redd de ikke passer personen og blir lagt til side fra de er pakket.
@Maja Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Kjenner absolutt til problemet, har masse halvferdige prosjekt. Men kjem lit lenger enn to rader før eg gjer meg. Begynn med å strikke rett størrelse. Strikker du til barn som vokser, så strikk litt større enn du trur du trenger, så har du bede tid. Ellers er det kanskje ein ide å legge vekk pcen ein kveld iblandt? Skru den av og legg den vekk på eit anna rom, så den er heilt vekk. Eller så må du rett og slett finne prosjekter som fenger deg litt meir.
Brunhilde Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Jeg strikker når jeg ser tv, da kan jeg ikke bruke pc i tillegg. Det kan være vanskelig i begynnelsen, men når du får strikkingen "inn i fingrene", så er det egentlig utrolig greit å kombinere de to tingene. Du må øve på å legge pc'en bort - ikke la den bli en tidstyv som distraherer deg fra å gjøre andre ting du har lyst til. Ja, det krever litt vilje, men det er ganske deilig når du kommer inn i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå