AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Er det bare meg som synes det ser helt idiotisk ut? Iallfall når man legger merke til at ALLE gjør det på annet hvert bilde...Anonymous poster hash: eff2a...a84
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Er det bare meg som synes det ser helt idiotisk ut? Iallfall når man legger merke til at ALLE gjør det på annet hvert bilde...Anonymous poster hash: eff2a...a84 Jeg bryr meg ikke om hva rosabloggere gjør eller hvordan de ser ut, derfor leser jeg ikke rosablogger. Rett og slett. Anonymous poster hash: 7eb6a...a37
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 (endret) Jeg bryr meg ikke om hva rosabloggere gjør eller hvordan de ser ut, derfor leser jeg ikke rosablogger. Rett og slett. Anonymous poster hash: 7eb6a...a37 Unødvendig å svare i denne tråden da. Jeg leser ikke så mange rosablogger. Jeg leser kun bloggen til fotballfrue + Kristin G. Sistnevnte er jo ingen rosablogger, men jeg er usikker på om fotballfrua kan kategoriseres som det? Er enig i at det ikke er alle positurene jeg forstår meg på. Mange av bildene ser også ganske like ut i hvert av innleggene. Endret 4. september 2013 av Mrs. Random Nick
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Ja de har veldig like positurer. Aldri noe nytt. Jeg blir sjelden inspirert av klær som henger på en for tynn jente med 60 cm løshår, dollylepper, orange hud og ballong pupper uansett jeg da. Men jeg er visst av de sjeldne. Disse kreaturene blir jo hyllet som om de er popdivaer. 5
Kassiopeia Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Ja de har veldig like positurer. Aldri noe nytt. Jeg blir sjelden inspirert av klær som henger på en for tynn jente med 60 cm løshår, dollylepper, orange hud og ballong pupper uansett jeg da. Men jeg er visst av de sjeldne. Disse kreaturene blir jo hyllet som om de er popdivaer. Eh, nei, De eneste som hyller disse rosabloggerne er jo små fjortiser og jenter i 13-17 års alderen. Alle andre gir kritikk i bøtter og spann. Så noe sjelden er du nok dessverre ikke.
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Caroline har jo en stor fanskare her på KG, tror ikke alle er 15 år men...... 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Synes jeg har sett mange kommentarer som "Du inspirerer meg!" og "Du er forbildet mitt!" hver gang jeg har åpnet en rosablogg. Men det er kanskje stort sett fra jenter i begynnelsen av tenårene? Anonymous poster hash: d7457...61c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Har lest i den kg tråden at det er kvinner oppi 40 åra som forsvarer FF, men det kan jo godt være løgn for alt jeg vet. Anonymous poster hash: 70c3d...790
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Og så står de med føttene slik at det ser ut som om de må tisse... Og de kikker ned og løfter liksom håret bort fra ansiktet, som om det skal være fint. Eller de skyter magen ut og skuldrene bakover, slik at det ser ut som om de er gravide. Skjønner meg ikke på positurene, jeg syns de ser urkomiske ut! Anonymous poster hash: f1b86...a28
fro Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Caroline har jo en stor fanskare her på KG, tror ikke alle er 15 år men...... De som til tider forsvarer Caroline mot mobbing er ikke nødvendigvis fans.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå