AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 For 2 dager siden bestilte jeg noe fra boozt.com for første gang. Veldig raskt, veldig lett, ingen registrering nødvendig. I dag fikk jeg pakken min! Bare 2 dager! I mellomtiden fikk jeg ofte oppdatering pr epost om bestillingen min. Jeg er superfornøyd! Anonymous poster hash: c2b85...b06 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Reklame! Anonymous poster hash: b13ba...90d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Reklame! Anonymous poster hash: b13ba...90d Nei, en superfornøyd kunde! Jeg ser her tråder om andre nettsider og spørsmål om levering, osv. Så bestemte å dele min erfaring med denne nettsiden! Anonymous poster hash: c2b85...b06
Lollipoplipop Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Nei, en superfornøyd kunde! Jeg ser her tråder om andre nettsider og spørsmål om levering, osv. Så bestemte å dele min erfaring med denne nettsiden! Anonymous poster hash: c2b85...b06 Dette er okseavføring. Enig at dette er ren reklame.
Drizzt Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Dette er okseavføring. Enig at dette er ren reklame. Patetisk. Så hver gang noen er fornøyd med noe, så er det reklame. Er man misfornøyd og klager, så er det ikke reklame. Ærlig talt altså! 1
Lollipoplipop Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Patetisk. Så hver gang noen er fornøyd med noe, så er det reklame. Er man misfornøyd og klager, så er det ikke reklame. Ærlig talt altså! Grunnen til at jeg skrev det, var fordi det var langt fra min erfaring. Jeg måtte ringe og purre, og selv da fikk jeg noe annet enn det jeg hadde bestilt. Ville aldri ha anbefalt siden til noen.
amisu Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Jeg er også kjempefornøyd! Får pakkene kjemperaskt, og de holder deg veldig oppdatert underveis:)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Jeg er også kjempefornøyd! Får pakkene kjemperaskt, og de holder deg veldig oppdatert underveis:) Som ikke betyr en dritt hvis de ikke håndterer at ting går galt på en god måte. Der er hvordan uhell håndteres som primært skiller gode og dårlige butikker. Anonymous poster hash: b13ba...90d
Drizzt Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Grunnen til at jeg skrev det, var fordi det var langt fra min erfaring. Jeg måtte ringe og purre, og selv da fikk jeg noe annet enn det jeg hadde bestilt. Ville aldri ha anbefalt siden til noen. Bare fordi det har skjedd noe galt 1 gang, betyr ikke det at det er vanlig praksis. Det er sikkert flere som er fornøyde og uheldige ting skjer overalt. Men jeg tror du og den andre overreagerte da dere skrev at det var reklame. Det skal være lov å dele positiv erfaring!
Gjest Vampen Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Jeg er helt enig. Jeg har også bestilt mye fra Boozt, og har bare gode erfaringer. Og de er uten tvil en av de beste når det gjelder rask sending.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå