Gorgonzola Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Det er til å bli matt av. Den talentfulle unge dirigenten Vasily Petrenko påpeker en, for oss menn, ganske triviell sak - nemlig at vi har en tendens til å bli litt satt ut ved synet av en snasen dame. Korrekt sitert fra Aftenposten; "En søt jente på podiet gjør at tankene går mot noe annet, sa han. - Orkestermusikere reagerer bedre på å ha en mann foran seg. De har ofte mindre seksuell energi og kan fokusere mer på musikken." Dette er, i følge dirigent Halldis Rønning, både ekstremt og fornærmende. I pausen, under konserten Petrenko dirigerte, ble følgende snappet opp av den samme avisens journalist, sitat; "Oh my God, han der Petrenko kan godt få dirigere meg et par timer, hørte jeg en dame hviske til venninnen sin" Det er jo bare kuriøst, all den tid meldinga ikke var ment for allmuen og opinionen, kun en fortrolig prat der venninner deler tanker. Når Petrenko deler tanker menn flest garantert har i media, da er det altså et sjokkerende og ekstremt kvinnesyn. Jeg venter egentlig bare på at Jan Bøhler, Gahr Støre og Barth Eide kommer på banen og fordømmer denne "ekstremisten", mens kvinner sukker henført over sine verbale beskyttere i mørke dresser mens menn vrir seg i godstolen, tar turen ut på badet for å se om tissen har enda mer å gå på når det gjelder krymping.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Han sier jo at kvinner ikke egner seg til jobben pga. hvordan vil oppfatte det! Anonymous poster hash: 90dc9...6f9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 ^ …hvordan *menn vil oppfatte det Anonymous poster hash: 90dc9...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå