AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Har vært på noen dates med en fyr. Vi har hatt det hyggelig når vi har vært sammen, men etter den første daten har det stort sett vært jeg som har tatt initiativ til sms-kontakt og til å treffes. Jeg har flere ganger ventet på at han skal ta initiativet, men jeg har vanligvis gitt opp etter en uke eller to uten noe kontakt og bedt ham ut. Da har han svart kjapt og vært positiv. Vi har kost og klint og sovet i samme seng, men vi har ikke hatt sex enda. I det hele tatt er det lite som tilsier at han kun er ute etter et ligg. Jeg heller egentlig mer mot at han ser meg som mer av en venn, men da er det kanskje litt rart at han tar initiativ til å holde rundt meg osv. Til spørsmålet: Nå har jeg blitt ganske lei av å ikke vite hvor jeg har ham. Hadde det vært ok å sende en sms og spørre om han har lyst til å date, eller heller vil være venner? Eller burde jeg be ham ut en gang til og prate om det da? Har ikke lyst til å være sint eller konfronterende, men jeg vil bare få bekreftet at han eventuelt ikke er interessert, slik at det blir lettere å gå videre. Anonymous poster hash: 2e2da...485
Antique Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 På en måte ville det kanskje vært like greit å ta det på melding/telefon. Lettere å være 100% ærlig mot deg da, enn hvis han sitter rett framfor deg..(hvertfall sånn jeg er). Men creeds om du tar det face-to-face:)
@Maja Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Enklest per telefon, men trur det er best face to face. Vertfall om du vil vere venn dersom han ikkje vil ha meir. Blir fort litt missforståelser og slikt med slike samtaler per sms. Bare prøv å spørre på en litt åpen måte, så du ikkje legger svaret i munnen på han. Uansett veldig greit å spørre, så slipper du å gå rundt å lure i all evighet.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 ALLTID best face-to-face. Men med tekst i tillegg, så blir det komplett. Anonymous poster hash: 1e387...8c8
Nettinettet Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor har du lyst til å forsette å treffe en som ikke viser interesse for at han vil fortsette å treffe deg?? 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Jeg vil jo ikke det, har bare lyst til å avslutte ting på en ordentlig måte. Av erfaring vet jeg at det er lettere å gå videre når jeg får bekreftet at det ikke blir noe, enn når folk bare forsvinner. Jeg har blitt bedt ut av en annen, og har lyst til å vite at det er helt over med fyr 1. Hvis fyr 1 mot formodning skulle si at han er interessert, kommer jeg til å si at han må bli flinkere til å vise det, ellers blir det ikke noe av.Anonymous poster hash: 2e2da...485
Marie90 Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Hvis en gutt er oppriktig interessert så vet du det. Hvis han ikke er interessert i deg, så vil du være forvirret. I hvert fall hvis du ikke er spesielt erfaren. Er som regel slik det er. "Fade out" eller ikke ta initiativ er normen for hvordan man kommuniserer at man ikke er interessert. Har det gått to uker uten å ha hørt fra ham, så er det slik det er. Du vet hvor du har ham allerede. Å spørre om å være venner er ganske meningsløst, ettersom det ikke er i kortene uansett. Jeg ville bare glemt det og lagt det bak meg. Du har bekreftelsen du trenger, ingen grunn til å presse på. Problemet er at veldig mange jenter ikke tar avvisning for det det er og derfor søker etter en "skikkelig avslutning". 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Hadde jeg blitt invitert ut av en jeg ikke var interessert i, hadde jeg funnet på en unnskyldning. Han sier alltid ja. Poenget er at han virker interessert når jeg tar kontakt, men er ikke flink til å ta initiativ. Å virke glad når jeg tar kontakt, gi meg komplimenter, og holde rundt meg og kysse meg tar jeg som tegn på at han liker å se meg. Han er en fyr som sier ting rett ut, så jeg synes det bør være ok å spørre hva greia er. Hvis det virker patetisk, greit nok. Jeg kommer til å føle meg bedre.Anonymous poster hash: 2e2da...485
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Spør! Anonymous poster hash: fed79...7eb
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor har du lyst til å forsette å treffe en som ikke viser interesse for at han vil fortsette å treffe deg?? Godt spørsmål. Hvem spør du?
Nettinettet Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Godt spørsmål. Hvem spør du? Vel henvendte meg til TS, men det gjelder vel egentlig alle som styrer på sånn.
Nettinettet Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Jeg vil jo ikke det, har bare lyst til å avslutte ting på en ordentlig måte. Av erfaring vet jeg at det er lettere å gå videre når jeg får bekreftet at det ikke blir noe, enn når folk bare forsvinner. Jeg har blitt bedt ut av en annen, og har lyst til å vite at det er helt over med fyr 1. Hvis fyr 1 mot formodning skulle si at han er interessert, kommer jeg til å si at han må bli flinkere til å vise det, ellers blir det ikke noe av.Anonymous poster hash: 2e2da...485 Jeg hadde gjort det samme som deg for noen år siden, men nå gidder jeg ikke bruke energi på det. Hvem sine følelser skal du ta hensyn til? Hans? Dine? Er du sikker på at du ikke bare vil legge dette frem for han slik at han forhåpentligvis vil se at du har andre interesserte og dermed få interesse for deg? Jeg synes du bare skal gå på date med han andre og komme deg videre. Tar han kontakt så kan du si at du ikke hørte noe og ble litt lei av å alltid måtte ta initiativ så du takket ja til å treffe en som virkelig viser interesse 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå