Gå til innhold

Kattunge sparker sand ut av kassa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man lære en kattunge på 8 uker å ikke sparke kattesanden ut av kattedoen? Kattedoen har tak og egentlig dør, men jeg synes de er for små til å bruke dør enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er usikker på om det er noe å lære. Da ville jeg heller brukt tid på å lære den å gå med dør. Vil tro det er et vanlig fenomen. Hvis min herremann blir tissatrengt så flyr det sand i alle retninger :ler: Jeg har lagt et lite teppe under, slik at jeg enkelt kan riste det når det trengs (men han er utekatt, så det er ikke så veldig ofte nå).

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville også prøvd å venne kattungen til å gå på do med dør. Min katt brukte do med katteluke da hun kom til meg som 12 uker gammel, hun var jo riktignok litt eldre enn din, men vi fikk det til med litt lokking og godis på hver side av døren. Mye lettere å holde rent. Jeg har ei dørmatte fra IKEA rett utenfor døra på doen slik at katten kan tråkke av seg den verste sanda også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for svar :)

Endret av Blod
Skrevet

Enig i det over her. Har til og med en voksen katt som sparker alt utenfor. Er bare å koste opp eller støvsuge. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...