frøkenkoz Skrevet 2. oktober 2013 #21 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du virker som en kul fyr og ha med på fest badebuksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. oktober 2013 #22 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei Pet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guy Fawkes Skrevet 3. oktober 2013 #23 Del Skrevet 3. oktober 2013 Alle (fornuftige og oppegående mennesker) vet jo at vi mennesker ikke har svaret på alt. Vi vet f.eks ikke om det finnes "aliens" eller hvorfor hunder ikke tåler druer (?).... I det siste har jeg opplevd noe jeg vil kalle rart... Det begynte med at jeg en dag følte meg svimmel. Og så begynte jeg å høre ting. Da jeg skulle på volleyballtrening, vi trente ute den dagen, så hørte jeg små lyder fra bakken da jeg falt ned idet jeg skulle redde en ball.. Jeg prøvde å høre nærmere og det var små hyl. Bittesmå.. Jeg er overbevist om at det kom fra gresstråene, at de har et skjult nervesystem? Siden har jeg unngått planter...synes det var en ekkel opplevelse. Jg mistenker pgså at det kun er jeg som hører det? At det har noe med svimmelheten å gjøre, at jeg kan oppfatte ting vanlige mennesker ikke oppfatter? Jeg gikk på asfalten en dag på vei hjem, da gikk det noen guttunger ved forbi meg, og de leika og fektet med pinner fra trærne. Jeg hørte også en rar lyd, bortsett fra knekket, idet ungene knakk av greiner Jeg tror deg jeg, bare se på filmer som avartar så ser man jo at de lever. Kanskje er svaret så enkelt at du ikke er et menneske, du bare tror det. Derfor har det seg at du kommuniserer med planter fordi du er avartar. Det gjelder å ikke binde seg opp i fastlåste mønster å se muligheten. Men jeg vil f.eks ikke råde deg til å tro du kan fly på store fylger å kaste deg utfor høye hus osv. Prøv i så fall fra lave høyder først. omtrent 1 meter å se hvordan det går. Ellers har jo religions historien noe tilsvarende. Moses pratet med en brennende busk og fikk stein tavler tilbake. Kanskje er det nye steintavler på vei. Hva vet vell jeg som ikke har denne evnen. Jeg har bare evnen til logisk tenkning jeg, og hva skal jeg med den da når andre har slike evner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #24 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg tenker jo seff at du tuller, men dersom du faktisk er seriøs vil jeg sterkt anbefale deg å ta en tur til fastlegen. Forklar hva du opplever. Dette kan være starten på noe alvorlig. Anonymous poster hash: 9234d...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2013 #25 Del Skrevet 8. oktober 2013 Alle (fornuftige og oppegående mennesker) vet jo at vi mennesker ikke har svaret på alt. Vi vet f.eks ikke om det finnes "aliens" eller hvorfor hunder ikke tåler druer (?).... I det siste har jeg opplevd noe jeg vil kalle rart... Det begynte med at jeg en dag følte meg svimmel. Og så begynte jeg å høre ting. Da jeg skulle på volleyballtrening, vi trente ute den dagen, så hørte jeg små lyder fra bakken da jeg falt ned idet jeg skulle redde en ball.. Jeg prøvde å høre nærmere og det var små hyl. Bittesmå.. Jeg er overbevist om at det kom fra gresstråene, at de har et skjult nervesystem?Siden har jeg unngått planter...synes det var en ekkel opplevelse. Jg mistenker pgså at det kun er jeg som hører det? At det har noe med svimmelheten å gjøre, at jeg kan oppfatte ting vanlige mennesker ikke oppfatter? Jeg gikk på asfalten en dag på vei hjem, da gikk det noen guttunger ved forbi meg, og de leika og fektet med pinner fra trærne. Jeg hørte også en rar lyd, bortsett fra knekket, idet ungene knakk av greiner Håper du holder deg til rent animalsk kosthold fra nå av. Eller koker du fortsatt levende poteter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå