Gå til innhold

Hva vil han egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge drevet å tekstet med en gutt jeg kjenner fra skolen.

Vi tuller masse og har samme humoren. Kan ofte skrive sms i mange timer om ingenting. Her en dag sa han at han syntes mine koder var like uforståelige som jeg sikkert syntes hans var.. Skjønte ikke så mye av det egntlig?

Fant ut at jeg hadde lyst til å spørre han om han ville finne på noe, så spurte om han ville være med på kino for en stund siden.. Jeg vet at han er veldig opptatt med jobb osv, så jeg fikk til svar at han ikke hadde tid..

Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, og vil gjerne snakke med noen av dere her på KG om det..

Trenger hjelp, vil ikke drite meg mer ut..

Anonymous poster hash: bdde5...04e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koder, kan det være signalene dere sender til hverandre? At han synes det er vanskelig å forstå hva du vil, om du vil noe mer/ikke.

Selv om han ikke kunne gå på kino da, så betyr det ikke at han ikke vil finne på noe. Du kan jo sende en ny mld en annen dag og spørre om dere skal finne på noe. Eller spør om han har lyst å finne på noe, men at han selv kan gi lyd når det passer?

Gir han ikke lyd da, så betyr det kanskje nei. Gir han lyd fra seg, så vil han sikkert noe! :)

Skrevet (endret)

Hvis han bare sa "har ikke tid" så er han ikke keen. Han hadde jo foreslått en annen dag eller tatt initiativ til noe hvis han var interessert.

Endret av Marie90
  • Liker 2
Skrevet (endret)

....

Endret av solstråle87
  • Liker 1
Skrevet

Han sa at han hadde lyst til å se den filmen men at han ikke fikk tid akkurat nå..

på sms tror jeg at vi småflørter litt, men jeg er ikke sikker. Vi driver å tuller så mye, så vet ikke om han bare ser på det som tull eller at det kan være noe mer. Jeg tror virkelig at dette er en gutt jeg kunne fått følelser for..

Jeg tenker kanskje at nå har jeg jo spurt, og han kunne ikke. Da burde kanskje han spørre en annen dag om vi skal gå på kino? Når han har tid?!... Vet ikke helt jeg. Tror han, slik som jeg, er ganske sjenert.

Jeg har vært i forhold i kjempemange år, og ble singel for noen mnd siden, så er litt "ny" på dette her. Trenger veldig gjerne noen gode råd på veien ;)

Hvordan kommer man i kontakt med gutter liksom? Liker å gå på byen, men er ikke den typen som tar med meg noen hjem.. Liker å møte folk under litt andre omstendigheter..

Skrevet

Har lenge drevet å tekstet med en gutt jeg kjenner fra skolen.

Vi tuller masse og har samme humoren. Kan ofte skrive sms i mange timer om ingenting. Her en dag sa han at han syntes mine koder var like uforståelige som jeg sikkert syntes hans var.. Skjønte ikke så mye av det egntlig?

Fant ut at jeg hadde lyst til å spørre han om han ville finne på noe, så spurte om han ville være med på kino for en stund siden.. Jeg vet at han er veldig opptatt med jobb osv, så jeg fikk til svar at han ikke hadde tid..

Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, og vil gjerne snakke med noen av dere her på KG om det..

Trenger hjelp, vil ikke drite meg mer ut..

Om du spurte om et spesifikt tidspunkt, og han ikke hadde tid, så hadde han nok ikke tid. Da kan du enten foreslå en annen dag (gjerne en dag du vet han ikke jobber eller er opptatt) eller be han om å foreslå et tidspunkt som passer han.

Om det var et åpent spørsmål om han ville på kino når som helst, og han ikke har tid, så tror jeg det skal vanskelig gjøres å tolke det som noe annet enn et nei.

Anonymous poster hash: 733b5...71b

Skrevet

jeg spurte om ett spesifikt tidspunkt, altså i løpet av helgen.. og jeg vet han har mye å styre på med, så tar det egentlig ikke så tungt.. Men tenker at hvis han har lyst så får han ta kontakt. Vi tekster stort sett hver eneste dag, så får bare vente å se!

Tviler i grunnen på at han er så voldsomt keen, da jeg indirekte flere ganger har invitert han med på ting, og han alltid har hatt en tynn unnskyldning. Men vi får la tiden gå å se om det skjer noe..

• Liker 1
Skrevet

Er ikke alle som er så flinke på det der indirekte greiene. Du får stille han til veggs, så får du sikkert høre sannheten.

Skrevet

Syntes det er litt vanskelig å stille folk til veggs, og følte egentlig at det var det jeg gjorde når jeg spurte om han ville bli med på kino.. Vet ikke om jeg kan gå noe lenger enn det akkurat nå..

Skrevet

Når du allerede har spurt om et spesifikt tidspunkt og han sier han ikke kan uten å foreslå en annen dag så tror jeg ikke han er interessert. Det er jo ikke meningen at du skal foreslå hver dag denne uken, for hadde han ville gått ut med deg så ville han jo vært skuffet fordi han ikke kunne og foreslått en annen dag.

Skrevet

Jeg synes det er greit å ha en backuptid å foreslå om den første ikke passer. Alternativt be han om en tid som passer han. Noen må ha det inn med t-skje/tenker ikke alltid like langt.

Skrevet

Du kan vente på at han foreslår å finne på nåke ein anna gang. Eller så kan du spørre om det passer bedre ein anna dag, eller det er slik at han ikkje har lyst. Men det kan så klart vere litt "tøft" å stille slike spørsmål. Kjem ann på om du har tålmodighet til å gå rundt og vente og lure...

Skrevet

Tror bare jeg får ta tiden til hjelp.. Jeg forstår meg ikke helt på han, så jeg tenker at dersom jeg kanskje gir han litt tid, så finner han ut hva han vil. Nå vet han jo litt hva jeg ønsker, så vi får se..

Tenker å prøve å ikke skrive noen meldinger til han, bare for å se om han skriver til meg. Det er som regel jeg som starter å skrive til han..

Men det føles litt trist, for jeg er bare så utrolig ensom for tiden. Har ikke så mange venninner her jeg kan gå sammen med osv. Det tikker aldri inn en uanmeldt sms, og jeg kjenner at det er litt tungt.. Trenger virkelig de få bekjentskapene jeg har her i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...