AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Vi er ikke et par,men har sporadisk kontakt. Forrige helg flørtet vi litt på face-chat og han foreslo å møtes til middag hjemme hos ham dagen etter.Jeg takket ja,men dagen etter da han skulle ringe hørte jeg aldri noe fra ham. Dette med at han inviterer meg på ting og det ikke blir noe av,har skjedd mange ganger tidligere,men dumsnille meg pleier ikke å konfrontert ham..Han er derfor vant med å komme unna med dårlig oppførsel.(etter min mening) Denne gangen ble jeg imidlertid så opprørt at jeg skrev melding til ham: "Hvorfor behandler du meg som dette"? Han svarte ikke før 4 dager etterpå.Beklaget at han ikke hadde fulgt opp avtalen,men at han hadde vært syk og derfor hatt andre ting å tenke på. Jeg svarte ok,og håper du er bedre nå. Da fikk jeg svaret: "Jeg forstår hvorfor du sendte den meldingen,men gjør meg en tjeneste:aldri igjen!Og jeg håper jeg kan gjøre det godt igjen" Hva er dette ment som?Først sier han at han skjønner min reaksjon men deretter får jeg beskjed om å aldri konfrontere ham igjen?Før han til slutt prøver å være snill og si han angrer på å ha oppført seg som han gjorde..? Hva kan jeg svare på noe sånt? Anonymous poster hash: 16b7f...607
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Som du sier, han tåler ikke konfrontasjoner. Så hvis du vil fortsette å henge med han må du bare bite det i deg. Jeg hadde svart: lykke til videre!Anonymous poster hash: 7b474...26b 9
Gjest Anastasia Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Fy faen for en dust. Han hadde jeg droppa LETT. 11
Strixvaria Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 For en taper. Han er ikke interessert i å behandle deg med folkeskikk, og tåler åpenbart ikke å bli konfrontert med sin manglende respekt for andre mennesker. Dette kommer ikke til å forandre seg - dropp ham før det blir seriøst og du får følelser. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Folk som ikke tåler konfrontasjoner, tåler heller ikke andre mennesker. Ikke klarer de heller å vise hensyn til deres følelser. Ei prøve å forstå hvordan deres egen oppførsel kan evt såre noen andres. Anonymous poster hash: 4a5a8...c05 2
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Virker som han ikke respekterer deg. Har dere hatt sex?
Gjest TS Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Virker som han ikke respekterer deg. Har dere hatt sex? Ja.Det har vi hatt en gang for 5 måneder siden.Det gikk ca.1 år fra vi møttes første gang til vi hadde sex. Har ikke merket noe endring i oppførselen etter at vi hadde sex,hverken til det bedre eller verre. Han gir det beste av seg selv når vi møtes.Er veldig omtenksom og snill.Holder rundt meg hele natten,lager middag til meg osv.. Oppførselen når vi kommuniserer via sms og fbook står derfor veldig i kontrast til når vi møtes ansikt til ansikt... Skjøner meg ikke på ham
Gjest Anastasia Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Ja.Det har vi hatt en gang for 5 måneder siden.Det gikk ca.1 år fra vi møttes første gang til vi hadde sex. Har ikke merket noe endring i oppførselen etter at vi hadde sex,hverken til det bedre eller verre. Han gir det beste av seg selv når vi møtes.Er veldig omtenksom og snill.Holder rundt meg hele natten,lager middag til meg osv.. Oppførselen når vi kommuniserer via sms og fbook står derfor veldig i kontrast til når vi møtes ansikt til ansikt... Skjøner meg ikke på ham Men du, sånn var exen min og. Nyttet ikke ta opp ting som var det minste vanskelig for "han taklet ikke drama". Sånne folk er slitsomme. 3
Gjest TS Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Men du, sånn var exen min og. Nyttet ikke ta opp ting som var det minste vanskelig for "han taklet ikke drama". Sånne folk er slitsomme. Ja,det er fryktelig slitsomt... Føler jeg har gjort noe galt selv om jeg vet jeg ikke har det..Og han 40 år.Forventet litt mer modenhet av en såpass voksen mann.
Gjest Anastasia Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Ja,det er fryktelig slitsomt... Føler jeg har gjort noe galt selv om jeg vet jeg ikke har det..Og han 40 år.Forventet litt mer modenhet av en såpass voksen mann. 40? Trodde han var i begynnelsen av 20-årene eller noe jeg. Men huff, da har han tydeligvis ikke blitt noe særlig mer moden med årene. Så da har du egentlig bare 2 valg: 1) akseptere at han er sånn og bli i forholdet eller 2) fortelle han hvordan du vil ha det. Voksne mennesker snakker sammen i et parforhold, uansett om det er noe vanskelig som må tas opp eller ei. Det er viktig å si fra hva man aksepterer og ikke. Lykke til hvertfall! 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Men du, sånn var exen min og. Nyttet ikke ta opp ting som var det minste vanskelig for "han taklet ikke drama". Sånne folk er slitsomme. Takler drama? Tar ikke dritt fra andre er en annen måte å se det på. Anonymous poster hash: 25fa0...e0c
Gjest BettyBoop Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Vi er ikke et par,men har sporadisk kontakt. Forrige helg flørtet vi litt på face-chat og han foreslo å møtes til middag hjemme hos ham dagen etter.Jeg takket ja,men dagen etter da han skulle ringe hørte jeg aldri noe fra ham. Dette med at han inviterer meg på ting og det ikke blir noe av,har skjedd mange ganger tidligere,men dumsnille meg pleier ikke å konfrontert ham..Han er derfor vant med å komme unna med dårlig oppførsel.(etter min mening) Denne gangen ble jeg imidlertid så opprørt at jeg skrev melding til ham: "Hvorfor behandler du meg som dette"? Han svarte ikke før 4 dager etterpå.Beklaget at han ikke hadde fulgt opp avtalen,men at han hadde vært syk og derfor hatt andre ting å tenke på. Jeg svarte ok,og håper du er bedre nå. Da fikk jeg svaret: "Jeg forstår hvorfor du sendte den meldingen,men gjør meg en tjeneste:aldri igjen!Og jeg håper jeg kan gjøre det godt igjen" Hva er dette ment som?Først sier han at han skjønner min reaksjon men deretter får jeg beskjed om å aldri konfrontere ham igjen?Før han til slutt prøver å være snill og si han angrer på å ha oppført seg som han gjorde..? Hva kan jeg svare på noe sånt? Anonymous poster hash: 16b7f...607 Glem den idioten der. Han kommer aldri til å forandre seg. Du hadde all rett til å reagere på at han ikke ringte og avlyste men bare ikke dukka opp uten en lyd. Han er ikke verdt din tid. 3
Gjest .-L-. Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 Han vil tydeligvis ikke snakke om det da og holder deg i mørket. Dårlig gjort, hadde han bare forklart litt, så hadde jo du ikke trengt å stresse med dette.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 Kjære vene, DROPP HAM. Det vil uansett blir et forferdelig slitsomt forhold. Anonymous poster hash: 2c040...6ef 1
I Grosny Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 (endret) Vi er ikke et par,men har sporadisk kontakt. Forrige helg flørtet vi litt på face-chat og han foreslo å møtes til middag hjemme hos ham dagen etter.Jeg takket ja,men dagen etter da han skulle ringe hørte jeg aldri noe fra ham. Dette med at han inviterer meg på ting og det ikke blir noe av,har skjedd mange ganger tidligere,men dumsnille meg pleier ikke å konfrontert ham..Han er derfor vant med å komme unna med dårlig oppførsel.(etter min mening) Denne gangen ble jeg imidlertid så opprørt at jeg skrev melding til ham: "Hvorfor behandler du meg som dette"? Han svarte ikke før 4 dager etterpå.Beklaget at han ikke hadde fulgt opp avtalen,men at han hadde vært syk og derfor hatt andre ting å tenke på. Jeg svarte ok,og håper du er bedre nå. Da fikk jeg svaret: "Jeg forstår hvorfor du sendte den meldingen,men gjør meg en tjeneste:aldri igjen!Og jeg håper jeg kan gjøre det godt igjen" Hva er dette ment som?Først sier han at han skjønner min reaksjon men deretter får jeg beskjed om å aldri konfrontere ham igjen?Før han til slutt prøver å være snill og si han angrer på å ha oppført seg som han gjorde..? Hva kan jeg svare på noe sånt? Anonymous poster hash: 16b7f...607 [/acron Det lyser løgn av han lang vei. Samt at det er pinlig for han at det kommer inn en melding som kan tyde på at du er kjæresten hans når han er sammen med hun andre dama. Han var jo bare syk. Ikke bevisstløs. Den som ikke klarer å ringe å si fra i en slik situasjon er enten fullstendig opptatt med en kosepartner, som ikke tåler at han ringer andre damer mens de holder på, eller så er han en dust som har null respekt for tiden til folk generelt, og damer han knuller spesielt. Er han slik dust, så dump han. Dersom det bare er at han knuller her og der, det er heller ikke akseptabelt , iallfall ikke uten å si fra. Dump han. Endret 30. august 2013 av I Grosny 3
AnonymBruker 42 Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 Aldrig igjen? WTF! Typen virker definitvt ikke helt vel bevart! Ta beina og KGs kanskje mest brukte strofe fatt : DUMP HAN! 6
Steinar40 Skrevet 30. august 2013 #17 Skrevet 30. august 2013 Hadde noen skrevet noe sånt "aldri igjen!" til meg så hadde jeg faktisk oppfattet det som en direkte trussel. 5
Gjest TS Skrevet 30. august 2013 #18 Skrevet 30. august 2013 Hadde noen skrevet noe sånt "aldri igjen!" til meg så hadde jeg faktisk oppfattet det som en direkte trussel. Akkurat den følelsen fikk jeg også!Følte det ubehagelig faktisk.. Men pga siste setningen,om at han håper han kan gjøre det godt igjen,blir ordlyden litt mer forsonende liksom...Vet ikke hva jeg skal tro. Vi har hatt diskusjoner/kranglet før også (om hans oppførsel).Men han har aldri sagt noe så bastant og direkte.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #19 Skrevet 30. august 2013 Er du så redd for å være ensom at du henger deg på en mann du ikke kan snakke med? Det viktigste i et forhold er faktisk kommunikasjon, og hvis dere faktisk blir sammen på ordentlig til slutt så vil han ødelegge deg. Du får ikke lov til å ta opp noe med han og du skal egentlig bare komme å møte han de gangene han gidder.Forrige gang er det jo helt tydelig at det kom opp noe annet som var viktigere enn avtalen deres , så da ditchet han deg uten å gidde å si noe en gang. For du er jo alltid der samme hvor ille han behandler deg så vil han alltid ha deg som backup. Anonymous poster hash: 92887...712 4
Steinar40 Skrevet 30. august 2013 #20 Skrevet 30. august 2013 Akkurat den følelsen fikk jeg også!Følte det ubehagelig faktisk.. Men pga siste setningen,om at han håper han kan gjøre det godt igjen,blir ordlyden litt mer forsonende liksom...Vet ikke hva jeg skal tro. Vi har hatt diskusjoner/kranglet før også (om hans oppførsel).Men han har aldri sagt noe så bastant og direkte. Uansett om han mente det som en trussel eller ikke, så nytter det faktisk ikke å leve i sammen med en person som ikke tåler konfrontasjoner. Da blir livet et helvete. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå