AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Ok, jeg vet at det var utrolig dumt, men jeg hadde noen kviser/svarte prikker i pannen og mellom øyenbrynene og bestemte meg for å klemme på dem idag..... De var i utgangspunktet ikke så voldsomt synlige, hvertfall ikke med foundation over, men NÅ... herregud! Jeg ser ikke ut i måneskinn! Og jeg skal på date imorgen:( hva skal jeg gjøre? Det er helt illrødt og stedene hvor jeg har klemt har hovna opp og det ser mildt sagt helt jæv... ut.. Har forsøkt å legge is på for å dempe rødheten, men null effekt! Noen som har noen gode tips til hva man kan bruke som virker beroligende kjapt? :/ Anonymous poster hash: e8131...fd4
Nysjerriggutt Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Fuktighetskrem, og la vær og ta på de hele tiden til imorgen! Ikke bruk sminke heller
jente1983 Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Zink fungerer veldig bra på meg. Betennelsesdempende😊Lykke til på date. Er han en god mann vil han ha deg med og uten kviser😊 1
Hecubaa Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Hvis du lar det være så er det helt sikkert vesentlig bedre til i morgen 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 TS her. Takk for tips, har smurt på sink salve og latt være å ta på det mer og gått uten sminke idag.. jeg tror faktisk ikke jeg tør å møte daten hvis det er like ille imorgen:( er bare 2 date så føler ikke selvtillitten er såå god at jeg kan troppe opp med sinnsyke røde hissige kviser/hevelser:( Anonymous poster hash: 2b562...a58
FrøkenBaker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 For fremtidige kviser, kjøp en liten flaske te-tre olje på the body shop og bruk en q-tip for å påføre før du legger deg og før du tar på eventuell sminke.
floppesopp Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg pleier å bruke vademecum, sånn munnskyllevann, over natten på de verste røverne mine. Da pleier de som regel å skrumpe inn og bli mindre synlige over natten. Huden rundt blir tørr som bare juling, men heller et par ekstra lag fuktighetskrem enn lanterne i panna. Endret 1. september 2013 av floppesopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå