Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #1 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei. Har vært sammen med kjæresten min i litt over et år. Di siste mnd har det gått litt vel mye opp og ned. Vi har hatt problemer, men gang på gang blitt enig om å prøve mer.. det har vært på nippet til å bli slutt x antall ganger. Det er så utrolig slitende. Fra min side er det nå mer vennskap. Klarer ikke gi alt fra min side liksom, har vel gitt det hele opp. Jeg klarer ikke si at jeg elsker han lenger. Han vil mer, men vet ikke om det er verdt å prøve mer. Orker ikke ha det sånn. Kan da vel ikke være sammen med han kun for medlidenhet? Blir vel litt feil.. Han er 26 og jeg er 21. Noen som vil uttale seg?! takknemlig for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #2 Del Skrevet 10. juni 2002 Følg magefølelsen, og avslutt dette FØR dere sitter der meg unger og gjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. juni 2002 #3 Del Skrevet 10. juni 2002 Hadde dette vært "ment to be" ville du vel ha vært minst like sikker som du nå er i tvil, tror du ikke?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #4 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei! Ville egentlig bare ønske deg lykke til, jeg... Om det er "ment to be" er det vel bare dere som vet... Vet jo ikke hva slags problem dere har, men vet at dersom jeg om min samboer ikke hadde lært oss å takle problemene ved å prate istede for å krangle, hadde vi helt sikker gitt opp etter det første 1,5 året...Nå har vi vært sammen i over 6 år og samboere i ca 3 av dem Mamman min sa noe engang jeg kom for å klage litt "...de små tingene du irriterer deg over nå, kommer du ikke til å legge merke til om 2 år...om du kan lære deg å overse dem..." - mamman min hadde rett for vår del... Problem vil man vel altid møte, uansett om man er kjærester, samboere eller ektefeller...jeg tror det er hvordan de løses som er nøkkelen - det var det iallefall for oss Dette ble kanskje litt rotete, men håper du hang med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå