regndanser Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 jeg har i sommer sett en del eldre menn (30+) med caps, både rett fram og feil vel. Det er jo ingen stor sak,men er det bare jeg som reagere på at dette er barnslig?
Dricka Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Bestefar går da med caps.. Eller caps med lommlykt på. Kommer helt an på hva og når det brukes altså. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Jeg synes det er helt ok så lenge de ikke er for runde i ansiktet slik at det ikke blir særlig flatterende.
awesome. Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Synes ikke det er barnslig så lenge man har den på riktig vei. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Caps er teit uansett. Anonymous poster hash: 0fda0...cf8 2
parmanoia Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Nei, det er ingen aldersgrense. Men når gamle gubber bruker det, kalles det skyggelue i stedet for caps.
Kjempeliten Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Hehe nei..? Husker bestefaren min alltid gikk med caps. Stakkars folk, de må da få lov til å skygge for øya om sola plager dem, eller må menn over 30 være så innmari moteriktige?
gladidag Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Nei....absolutt ingen aldersgrense for å BRUKE caps...min kjære svigerfar på 80 har ofte caps på MEN hvordan en bærer caps er noe annet...feks bla. Tommy Steine som bruker caps og blazer sammen..vææærsåsnillda! Det ser dust ut! 1
Gjest Tigress Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Eg er heilt samd i at det har med korleis ein brukar skyggelua - alle kan bruke skyggelue når dei treng ei skyddelue, men å gå med skyggelue inne på jobb, det er ikkje greitt eigentleg for nokon, sjølv fjortisane ser teite ut når dei sit inne med skyggelua på...
Petalouda Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Folk mellom sju og søtti bør ikke bruke caps etter min mening. 1
Tiril Amalie Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Nei, det er det vel ikke. Mannen min insisterer på å ha på capsen sin hver eneste gang han skal ut. Det er en sånn amerikansk fotballgreie i skinn fra 90-tallet. Jeg HATER den XD Men han er 36 år gammel, så han må vel nesten få kle på seg selv. Av og til så kombinerer han den med en stor t-skjorte og shorts. Sjuåringen til naboen synes han ser skikkelig kul ut. Jeg holder egentlig mest kjeft :D
ransfelt are Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 (endret) Menn uten hår kan bruke caps og forsvare det med at det er for å ikke svi månen. Ellers er det ikke lov, unger og demente kan tilgis for de vet ikke bedre Endret 2. september 2013 av ransfelt are
gladidag Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 aahhrrmmm....bruker forresten caps selv..på tur om sommeren ( unngå myggstikk i hodet) og når eg soler meg..
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Caps er harry,og passer til små gutter på to år Anonymous poster hash: 7fcbe...16b
FantasDick Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Cap er helt ok, men ikke noe jeg ber typen ta på. Når jeg tenker meg om så pleier pappa (over 70 år) å gå med cap ute, så jeg synes ikke det skal være noen aldersgrense, selv om jeg "ser den" med 30-40 åringer.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 jeg har i sommer sett en del eldre menn (30+) med caps, både rett fram og feil vel. Det er jo ingen stor sak,men er det bare jeg som reagere på at dette er barnslig? Synes det kommer veldig an på capsens fasong, om dette kan ansees som barnslig.. Har lagt merke til at disse såkalte hiphop capsene med rett brem og litt høy foran er blitt ganske in blant mange i vår/sommer.. Dette er en capstype jeg synes er forbehold unge folk (ungdom til ma 30 feks), men synes det kommer an på hvordan type man er også da. Så har man jo de mer klassiske capsene som jeg egentlig mener synes kan passe like godt på en 70-åring som en 20-åring:) Men nå finnes det jo helt ekstremt mange type capser da.. Anonymous poster hash: 3aaa3...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå