robert90 Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 jeg så en nydelig jente i dag i en butikk, men selvfølgelig var det i en damebutikk med min mor. følte liksom ikke for å flørte med min mor til stede.
Raven Emerald Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Hvorfor ikke? Kanskje moren din kunne kommet med hjelpende tilrop og kommentarer. Det hadde helt sikkert gjort susen. 1
robert90 Skrevet 30. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2013 Hvorfor ikke? Kanskje moren din kunne kommet med hjelpende tilrop og kommentarer. Det hadde helt sikkert gjort susen. jeg tviler sterkt på det foreldre har en tendens til å bare gjøre ting flaut
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Ok. Nå gå videre med livet ditt. Anonymous poster hash: bfa2f...693
Gjest .-L-. Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 (endret) Nei, vi vil ha mødrene våre langt vekke fra oss når vi flørter med damer Endret 30. august 2013 av .-L-. 1
robert90 Skrevet 30. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2013 Ok. Nå gå videre med livet ditt. Anonymous poster hash: bfa2f...693 jada petter smart 2
Gjest Eurodice Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Nei, vi vil ha mødrene våre langt vekke fra oss når vi flørter med damer Vi som er mødre, foretrekker også at våre voksne barn ikke er i umiddelbar nærhet når vi øyner muligheten til en flørt . 1
Gjest .-L-. Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 (endret) Vi som er mødre, foretrekker også at våre voksne barn ikke er i umiddelbar nærhet når vi øyner muligheten til en flørt . Det går fint med de ikke voksne barna altså? Ser den, blir litt kleint i grunn. Endret 30. august 2013 av .-L-.
Gjest JakeGreen Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Det er mulig det bare er meg, men jeg føler at draget mitt er bedre når jeg er sammen noen og da gjerne min mor en sjelden gang. Det blir en ekstra morsom dynamikk. Litt for mange 'jeg-så-en-nydelig-jente-men-turte-ikke-gjøre-noe-så-jeg-lager-heller-en-tråd-om-det' nå om dagen? Just fucking do it, bro. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Vil egentlig jenter bli sjekket opp av gutter i damebutikker? Anonymous poster hash: 15b7c...866
Nusseli Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Det er mulig det bare er meg, men jeg føler at draget mitt er bedre når jeg er sammen noen og da gjerne min mor en sjelden gang. Det blir en ekstra morsom dynamikk. Litt for mange 'jeg-så-en-nydelig-jente-men-turte-ikke-gjøre-noe-så-jeg-lager-heller-en-tråd-om-det' nå om dagen? Just fucking do it, bro. Yes! Just do it! Tänk så många roliga historier du kommer skaffa dig, och ibland kanske få fullträff till och med! :D Fler borde våga!
Gjest JakeGreen Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Yes! Just do it! Tänk så många roliga historier du kommer skaffa dig, och ibland kanske få fullträff till och med! :D Fler borde våga! Jepp! Jeg har i hvert fall aldri angret på at jeg tok kontakt med en jente, selv de som har kastet drinker i ansiktet på meg (gode historier). Livet er kjedelig innenfor komfortsonen.
Cosette Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Vil egentlig jenter bli sjekket opp av gutter i damebutikker? Anonymous poster hash: 15b7c...866 Vil jenter egentlig sjekkes opp overhodet? Leser man lignende tråder på dette forumet synes det å være en viss oppslutning rundt holdningen at jenter helst vil være i fred for mannlig oppmerksomhet i rundt 99,9% av dagliglivets situasjoner. Du vet, å bli kikket på eller flørtet med eller blunket til føles grusomt slitsomt, forfølgeraktig og truende.
Gjest .-L-. Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Vil jenter egentlig sjekkes opp overhodet? Leser man lignende tråder på dette forumet synes det å være en viss oppslutning rundt holdningen at jenter helst vil være i fred for mannlig oppmerksomhet i rundt 99,9% av dagliglivets situasjoner. Du vet, å bli kikket på eller flørtet med eller blunket til føles grusomt slitsomt, forfølgeraktig og truende. Det er også en viss oppslutning rundt holdningen at norske menn er feige og ikke tar kontakt.. The logic!
Anglofil Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå