AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Når man avslutter et lengre forhold og flytter ut. Flytter inn i en ny leilighet .. Hvordan var de føste dagene deres alene ? Hvor lang tid tok det før dere ble vant til den nye situasjonen? Anonymous poster hash: 8aa1f...e37
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Med exen min var det bare fryd å flytte ut. Jrg var helt ferdig med forholdet så å bo for meg selv var helt naturlig.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Det kommer an på bruddet deres og situasjonen. Jeg hadde det helt for jævlig i flere måneder, men så var det jeg som ble dumpet da.Anonymous poster hash: 14e97...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Jeg syns det var fantastisk, fordi jeg visste at det var så veldig riktig for meg å gå. Riktig for oss begge, selv om han jeg flyttet fra ikke så det på samme måte i begynnelsen. Men for meg var det ren og skjær lettelse. Anonymous poster hash: 6e475...120
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Han flyttet ut og lot meg beholde møbler siden han har mye bedre råd enn meg og uansett ønsket å kjøpe alt nytt, så hver gang jeg skulle koke kaffe, legge meg på sofaen, ta en dusj osv ble jeg påminnet han. Slet omtrent et år, da gikk det noe bedre. Anonymous poster hash: 7bdca...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå