Gå til innhold

Sendte meding fra ny flørt til gammel flørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Piiinlig!

Jeg datet en mann, Kurt, litt i vår/tidlig sommer. Avsluttet, men på en ordentlig måte, vi visste begge at han flyttet i høst til en annen by. Men alt føltes bra, altså god kjemi, hyggelig osv, men ingen planer om noe fast forhold.

Så møter jeg jo andre i ny og ne. Møtte en hyggelig fyr, Gunnar, via noen venner. Men akkurat nå greide jeg å feilsende en melding fra Gunnar til Kurt! Det var noe slik som: "Ja, ja! La oss endelig møtes på søndag, det høres jo veldig romantisk ut da!"

Jeg føler meg idiotisk. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 64451...b18
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Si at du feilsendte meldingen.

Skrevet

"Ups, feilsendt".

• Liker 5
Gjest Ironically me
Skrevet

Nææ! Tenk så glad gammel-flørten blir nå! ( eventuellt hans nye kjæreste, som leser meldingen først...) :fnise:

• Liker 1
Skrevet

"Ups, feilsendt".

Sendte akkurat "Ups, den meldingen var feilsendt. Helst overse den". Håper han leser den siste meldingen først og bare sletter den første. Jeg vet jeg overanalyserer alt men er skikkelig stresse rundt dette...

Skrevet

Han tenker vel på hvorfor i alle dager han motok en slik melding..

Skrevet

Han tenker vel på hvorfor i alle dager han motok en slik melding..

Jeg er redd for to ting:

1) Han tror jeg skal tirre ham / gjøre ham sjalu / straffe ham

2) Han blir lei seg. Selv om vi var enig at det ikke ble noe seriøst, så virket han mer interessert enn meg.

Skrevet

Hvordan skulle Kurt skjønne at du har noe med den meldingen i det hele tatt, hvis den ble sendt fra Gunnar? Ble den sendt fra feil mobil? Fra feil facebook-konto. Tror du har klart å skrive den mest ubrukelige førsteposten jeg har lest på lenge. :P

Skrevet

Hvordan skulle Kurt skjønne at du har noe med den meldingen i det hele tatt, hvis den ble sendt fra Gunnar? Ble den sendt fra feil mobil? Fra feil facebook-konto. Tror du har klart å skrive den mest ubrukelige førsteposten jeg har lest på lenge. :P

Sendte sms fra mobiltelefon. Jeg sendte den fra min mobil. Den skulle til Gunnar, men jeg sendte den til Kurt. Han svarte forresten bare "Ok" :kvalm:

Skrevet

Hva tenker Gunnar nå da, om han ikke har hørt noe ? Anonymous poster hash: 83e02...26c

Skrevet

Hva tenker Gunnar nå da, om han ikke har hørt noe ?

Anonymous poster hash: 83e02...26c

Ikke gjør narr av meg da :fnise:

Jeg sendte den samme til ham rett etterpå. Jeg skal på weekendtur til Roma :danse:

Men jeg er bare så flau iforhold til han første. Men det går over.

Skrevet

hadde ikke gjort noe som helst med feilsendingen. Iallefall ikke sendt melding om å ignorere den..

Skrevet

hadde ikke gjort noe som helst med feilsendingen. Iallefall ikke sendt melding om å ignorere den..

Kjekt å si fra om at den var sendt feil for å slippe unødvendige misforståelser.

Skrevet

Jeg er redd for to ting:

1) Han tror jeg skal tirre ham / gjøre ham sjalu / straffe ham

2) Han blir lei seg. Selv om vi var enig at det ikke ble noe seriøst, så virket han mer interessert enn meg.

Kan du ikke sende en melding hvor du beklager deg da?

Skrevet

men ingen planer om noe fast forhold.

Om den gamle flørten din var inneforstått med dette må du ikke føle dårlig samvittighet for at du har en ny flørt nå. Send han en melding og si den kom feil, så slipper han sitte å lure på hva som går av deg.

Anonymous poster hash: 16bae...5c5

Gjest Eurodice
Skrevet

Sendte sms fra mobiltelefon. Jeg sendte den fra min mobil. Den skulle til Gunnar, men jeg sendte den til Kurt. Han svarte forresten bare "Ok" :kvalm:

Dette skrev du i et innlegg:

"Men akkurat nå greide jeg å feilsende en melding fra Gunnar til Kurt!"

Er det noe rart i at vi blir forvirret? For meg ser det ut som at du fikk en melding fra Gunnar, og den videresendte du til Kurt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde skrevet "Ups, feilsendt. Skulle til en veninne."

Er ikke sikkert han hadde trodd på det, men han vet jo aldri hva jenter skriver til hverandre. Jeg skriver ofte at jeg og veninnene mine har det romantisk, bare for gøy.

Men nå har du jo allerede sendt.

Anonymous poster hash: 3659a...563
Skrevet

Burde han svare noe annet enn "ok"?? Tror ikke jeg hadde svart noe annet på noe som var feilsendt sånn (om jeg hadde giddet å svare i det hele tatt)..... og hvis dere avsluttet greit, så blir han vel ikke sur om du dater andre. Hadde ikke tenkt over det der....

• Liker 1
Skrevet

Det var jo bare en liten glipp :) Ingen skade skjedd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har gjort det samme bare det at da skrev jeg om sex også. Og sendte til eksen. Jeg merka det ikke, men fikk mld i retur " trur du sendte den feil ;)". Det var flaut!!'

Anonymous poster hash: 12fee...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...