WencheYoon Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Noen på forumet her som går på 5:2 dietten eller har gått på den, og kunne tenke seg å ha kommet på Ettermiddagen på TV2 og snakket om det? Hvis dette høres interessant ut eller om du bare har noen spørsmål så send meg en mail da vel: [email protected] Med vennlig hilsen Wenche
puppepia Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Jeg gikk på den noen uker i sommer. Jeg gikk ned ca. 1 kilo den dagen jeg fastet, dagen etter, med normalt kosthold igjen, gikk jeg opp 200-300 gram, og tredje dagen gikk jeg opp resten av det jeg hadde tapt. Siden jeg gikk ikke ned i vekt totalt sett følte jeg det bare var bortkastet og sluttet etter ca. tre uker.
WencheYoon Skrevet 30. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2013 Jeg gikk på den noen uker i sommer. Jeg gikk ned ca. 1 kilo den dagen jeg fastet, dagen etter, med normalt kosthold igjen, gikk jeg opp 200-300 gram, og tredje dagen gikk jeg opp resten av det jeg hadde tapt. Siden jeg gikk ikke ned i vekt totalt sett følte jeg det bare var bortkastet og sluttet etter ca. tre uker. Er dette noe du kunne ha tenkt deg å ha kommet og snakket om hos oss? I såfall send meg gjerne en mail idag på wenche@monstermail, så kan vi utveksle telefonnummer der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå