Gå til innhold

Noen her som går på 5:2 dietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen på forumet her som går på 5:2 dietten eller har gått på den, og kunne tenke seg å ha kommet på Ettermiddagen på TV2 og snakket om det?

Hvis dette høres interessant ut eller om du bare har noen spørsmål så send meg en mail da vel: [email protected]

Med vennlig hilsen

Wenche

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på den noen uker i sommer. Jeg gikk ned ca. 1 kilo den dagen jeg fastet, dagen etter, med normalt kosthold igjen, gikk jeg opp 200-300 gram, og tredje dagen gikk jeg opp resten av det jeg hadde tapt. Siden jeg gikk ikke ned i vekt totalt sett følte jeg det bare var bortkastet og sluttet etter ca. tre uker.

Skrevet

Jeg gikk på den noen uker i sommer. Jeg gikk ned ca. 1 kilo den dagen jeg fastet, dagen etter, med normalt kosthold igjen, gikk jeg opp 200-300 gram, og tredje dagen gikk jeg opp resten av det jeg hadde tapt. Siden jeg gikk ikke ned i vekt totalt sett følte jeg det bare var bortkastet og sluttet etter ca. tre uker.

Er dette noe du kunne ha tenkt deg å ha kommet og snakket om hos oss? I såfall send meg gjerne en mail idag på wenche@monstermail, så kan vi utveksle telefonnummer der =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...