Gå til innhold

Herlig! Bil i boks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge sett for meg at det å finne bil til bryllupet skal bli en vanskelig jobb.... Jeg har alliert meg med en bekjent som kjører hvit porsche panamera, men dette var i utgangspunktet langt fra hva jeg kunne tenke meg.... Så igår fikk jeg mail av svigermor med bilder av en nyyydelig bil, og beskjed at om hvis vi ville ha denne, så hadde eier allerede satt av dagen til oss, mot en vinflaske (!!!)

En ting mindre å bekymre seg for :D

post-4259-0-21902800-1377858955_thumb.jp

Videoannonse
Annonse
Gjest Anubiel
Skrevet

Så kul! Akkurat noe sånt har jeg lyst på også. Været er for usikkert i slutten av september til at vi tør ta sjansen på hest og vogn, som jeg ville ha opprinnelig (hestegal brud og bryllup i Gudbrandsdalen, da er det jo naturlig å ha med noen gudbrandsdalshester...). Så da ser vi for oss en skikkelig veteranbil.

Vi har ikke noe i boks ennå, men svigerfar er bilforhandler og har en del veteraner stående. Så jeg regner med at det ordner seg :)

Gjest Adriane
Skrevet

Wow! Da har dere vært utrolig heldige! :jepp:
Vi sjekket priser på slike biler før vår bryllup, og det kostet flere tusen for opptil 3 timer, og enda flere tusen om man trengte bilen lenger :)

Glad på deres vegne! :)

Gjest Adriane
Skrevet

Så kul! Akkurat noe sånt har jeg lyst på også. Været er for usikkert i slutten av september til at vi tør ta sjansen på hest og vogn, som jeg ville ha opprinnelig (hestegal brud og bryllup i Gudbrandsdalen, da er det jo naturlig å ha med noen gudbrandsdalshester...). Så da ser vi for oss en skikkelig veteranbil.

Vi har ikke noe i boks ennå, men svigerfar er bilforhandler og har en del veteraner stående. Så jeg regner med at det ordner seg :)

Kan jeg spørre hvor i Gudbrandsdalen? (Hvis du ikke vil legge ut her, kan du evt sende en PM om du vil)

Gjest Anubiel
Skrevet

Kan jeg spørre hvor i Gudbrandsdalen? (Hvis du ikke vil legge ut her, kan du evt sende en PM om du vil)

Det blir i Sør-Fron :)

Gjest Adriane
Skrevet

Så flott! Har familie både i Sør- og Nord-Fron, mange flotte steder oppover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...