AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hei. Jeg har lenge testet med clearblue digital, og den resultatet har også stått på Gravid 1-2. Var på sykehuset på mandag, tok en hcg prøve, også tok jeg en til på onsdag. Svar på hcg fra mandag: 72 Svar på hcg fra onsdag: 103 Jordmor syntes det var veldig liten stigning. Jeg tok også en graviditetstest på tirsdagsmorgen (clearblue) den viste "Gravid 1-2" Så tok jeg en idag tidlig, og den hadde endra seg til "Gravid 2-3". Jeg blir så usikker på hva jeg skal tenke når hcgnivået mitt ikke stiger så mye som jordmor vil, men samtidig så hadde testen endra seg i dag og jeg tok jo siste hcg på onsdag. Fikk ny time til jordmor med ultralyd, GU ultralyd og ny hcg på tirsdagen som kommer. Men clearblue testen hadde vel ikke steget hvis noe var galt? Anonymous poster hash: 09ba3...e44
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Jo den kan stige dessverre... Kan ta tid før kroppen ser at her er det ikke liv laga. Håper de har steget neste gang! Anonymous poster hash: c3c85...7c5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Men er det ikke litt rart at den var 1-2 på tirsdag, men 2-3 i dag? TS. Anonymous poster hash: 09ba3...e44
Favole Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Den har jo steget, og da nok til å gi annet utslag på en CB test, så nei det er ikke rart. Forhold deg til blodprøvene og undersøkelsen du får på tirsdag. Fikk positiv CB selv om jeg hadde mistet ettersom hcg'en henger igjen. Hcg vil være omtrent fordoblet annenhver dag, så det er ikke hva jordmor vil, men hva som er normalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå