Capricorn Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Jeg mottar ikke enkelte SMS og lurer på hvor problemet ligger. Jeg har en Samsung G S3 og Tele 2. Venninna mi har Iphone og jobbabonnement (usikker på hva). Hun kan sende meg flere meldinger, men jeg får kun noen av dem. Jeg kan altså svare på den siste, men hun lurer på hvorfor jeg ikke svarer på den hun sendte i går feks. På hennes telefon står det at den er sendt. Hos meg ligger den ikke i tråden overhodet. Hvor kan problemet ligge? Hennes telefon eller min? Eller kan det være noe med abonnementet til en av oss?
Gjest Håpløsing Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Spør operatøren din. De kan sjekke logge i nettverket og finne ut om meldingen stoppet før den ankom din telefon eller ikke.
Capricorn Skrevet 30. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2013 Spør operatøren din. De kan sjekke logge i nettverket og finne ut om meldingen stoppet før den ankom din telefon eller ikke. Ok. Må jeg ha klokkeslett for når meldingene ble sendt tro?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Spør venninna de om hun kan sjekke at de ble sendt.
Gjest Håpløsing Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Det kan være greit å notere tid/dato ja. De har det nok i loggen så lenge det er registrert i nettverket, delvis hvis meldingen ble registrert mottatt på din telefon. Hvis ikke så må den som sendte meldingen ta kontakt med operatøren sin.
Capricorn Skrevet 30. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2013 Spør venninna de om hun kan sjekke at de ble sendt. De står under sendte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå