nessi Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Moren min har fått kreft og har blitt underernært fordi hun får i seg for lite mat. Hun bør spise noe med mye kalorier, men uten mye sukker siden hun har diabetes. Noen som kan tipse meg om "fete" retter jeg kan anbefale og som jeg selv kan lage med å servere henne. Det må være noe med mye smak . Trenger tips både til frokoster, lunsj og middager.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Tørket frukt eller nøtter som snacks. Pålegg som avocado, røkt laks, egg, oster, salami, smør. Havregryn med h-melk eller fløte Smoothie med bær, havregryn, olje og fløte. Du kan også blande olje i litt youghurt. Tacolefse med avocado, rømme, laks og tomater. Wok med ulike grønnsaker - tilsett olje for at det skal bli kaloririkt. Omelett med bacon, pølser, ost og skinke. Pasta carbonara med fløte og baconterninger. Lag pannekaker eller vafler av fløte/h-melk, olje, mel, egg og litt sukker/salt. Kjøp næringsdrikker på apoteket som inneholder mye kalorier. Lag kakao av kokkosmelk isteden for vanlig melk. Energibarer kan du også klare å få ganske kaloririkt. I tillegg så kan hun prøve å drikke juice eller drikke med kalorier i, istedenfor vann. Anonymous poster hash: 06870...441 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå