Smørblomst82 Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hei. Vi trenger en vognpose til vår MB og lurer på hvem vi bør velge. Noen forslag og erfaringer på hvilke som passer godt i denne vognen? Lamme XL, easygrow?, artic?
Gjest Maman Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Vi har en voksipose, det har gått fint. Den har gummi under som fester den litt til underlaget, det er fint når det er sportsvogn og posen lett sklir. Den er god og varm også.
Kicki_90 Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 (endret) Voksi urban ville jeg valgt, uavhengig av vogn. http://www.voksi.no/Produkter/Vognpose/Urban Endret 30. august 2013 av Kicki_90
Smørblomst82 Skrevet 1. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2013 Jeg har hørt at voksi ikke ligger så fint i Mb og at easygrow er bedre? Ingen som har erfaring?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg har brukt voksi urban i mountain buggy'n, det har funket veldig fint :-) Anonymous poster hash: 02d85...43b
Pink_tulip Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Vi har Easygrow og Lammy. Kjempekjempefornøyd med begge to! Bruker mest Lammy'en fordi den har "integrert lammeskinn" i. Liker best at barnet sover på lammeskinn når det er kaldt, og ved å brue denne slipper jeg BÅDE lammeskinn og pose. Det igjen gjør at det ikke blir så trangt og stramt ift selene. (Selene er nemlig ikke uendelig lange på MB, i hvertfall ikke når barnet passerer året og blir litt større. ) Hvis du synes Lammy er dyr, tipser jeg om å kjøpe en pent brukt via Finn. Du kan abonnere på annonser med søkeordet Lammy. Gjorde det selv, og slik fant jeg en nesten ubrukt en. Lykke til! (Ps! Mamma jobber i bhg og hun synes de Voksi Urban-posene er helt håpløse når du fester på forlengerdelen. Da blir posen fryktelig lang og litt uhåndterlig og henger og slenger over forbrettet.)
Ragg Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Vi har Easygrow og Lammy. Kjempekjempefornøyd med begge to! Bruker mest Lammy'en fordi den har "integrert lammeskinn" i. Liker best at barnet sover på lammeskinn når det er kaldt, og ved å brue denne slipper jeg BÅDE lammeskinn og pose. Det igjen gjør at det ikke blir så trangt og stramt ift selene. (Selene er nemlig ikke uendelig lange på MB, i hvertfall ikke når barnet passerer året og blir litt større. ) Hvis du synes Lammy er dyr, tipser jeg om å kjøpe en pent brukt via Finn. Du kan abonnere på annonser med søkeordet Lammy. Gjorde det selv, og slik fant jeg en nesten ubrukt en. Lykke til! (Ps! Mamma jobber i bhg og hun synes de Voksi Urban-posene er helt håpløse når du fester på forlengerdelen. Da blir posen fryktelig lang og litt uhåndterlig og henger og slenger over forbrettet.)
Ragg Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Vi og har lammy, veldig fornøyd! Fått gode tilbakemeldinger fra barnehagen på at lillegutt alltid er god og varm. Lammeskinn i bunn og dun over. Jeg har fått forklart at de posene som kun er av dun ikke er så varme, når barnet ligger på dunen så presser barnet dunet flatt slik at det ikke varmer så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå