Gjest Gubben Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Gubbe her på 40+ med 2 barn. Gift i 15 år. Ifølge utro faresignalene er forholdet vårt kraftig i faresonen. Jeg mistenker overhodet ikke min kone for noe tull og jeg oppfatter forholdet som bra. Meeen, endel artikler som omhandler faresignalene gjør meg litt betenkt. Etter at barna begynner å bli større har hun begynt å realisere sitt potensiale gjennom jobb og studier , med støtte fra meg self. Signalene man visstnok skulle være obs på. -Gift lenge. check -Ny garderobe. check -Slanket seg. Check -Ny spennende jobb med 50% menn hvor alle har høyere Spennende utd. Check -Mange seminarer/kurs med middager og overnatting. Check -Kvinner er mest utro mellom 35-45 år. Check -Kvinner med høy utdanning er mere utro en lavere utd. Check -Hun ser bra ut. Check -Hun er glad i å flørte, booster selvtilliten. Check. Hva sier oraklene her. Er det best å være i forkant, å sjekke leiligheter i nærmområdet. Eller skal man trekke ned skylappene å tenke at det skjer ikke oss.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Eller kanskje ta så godt vare på kjærligheten som du klarer. Mer kan du ikke gjøre. Du kan ikke hindre henne fra å være utro hvis det er det hun virkelig vil. Men det du nevner er vel helt vanlige ting, ikke bare tegn på utroskap?
Gjest Gubben Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Eller kanskje ta så godt vare på kjærligheten som du klarer. Mer kan du ikke gjøre. Du kan ikke hindre henne fra å være utro hvis det er det hun virkelig vil. Men det du nevner er vel helt vanlige ting, ikke bare tegn på utroskap? Tja. Ser rundt oss at flere og flere skilles. Spesielt august i år var ille. Slike ting er ofte smittsomt også. Om forholdet ryker nå vil jeg nok sitte å se tilbake å tenke at alle tegnene var der. Men jeg overså dem. Ny jobb, slanking, trening, doblet klesbudsjett, veldig opptatt av utseendet har kommet siste 10 mnd. Merker at jeg av og til legger "plan B" i hodet. Så hvis bomben slippes skal jeg være psykisk forbredt. Har faktisk lest meg opp på veiledning ved separasjon Neste uke er det seminar igjen. Ved et romantisk fjordhotell. Jeg skal vare hjemme med barna, tannpuss, lekser og legging.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Tja hvorfor ta alle sorgene på forskudd. ? Ta og sette deg ned med henne, forklar henne din bekymring. Vis du bare går rundt og tenker på kommer du bare til og bli gal. Ingen kan bli mentalt forberedt på utroskap.. Og igjen, det kommer an på hvordan forholdet deres er i dag. Plaget av rutiner ect ect Om det er kjærlighet mellom dere. Men igjen alt kommer til kommunikasjon.. Snakk med henne da man, ikke gruble.. Anonymous poster hash: dc822...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå