AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 I det siste har jeg spist noe ris, og jeg føler at av å spise den så får jeg diare:S hvorfor får jeg det? rett etter å ha spist ris sitter jeg på do med diare:S har aldri før skjedd noe sånt. Kan det være noe ? Anonymous poster hash: dc5d9...7ef
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 kan du ha utviklet ris-allergi eller intolreanse? Jeg har lest at man ofte utvikler allergi mot det man får mye av i kosten sin, derfor er f.eks melkeallergi vanlig i Norge, mens i Asia er ris-allergi vanlig... kan sikkert testes. Anonymous poster hash: cc29f...d50
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 kan du ha utviklet ris-allergi eller intolreanse? Jeg har lest at man ofte utvikler allergi mot det man får mye av i kosten sin, derfor er f.eks melkeallergi vanlig i Norge, mens i Asia er ris-allergi vanlig... kan sikkert testes. Anonymous poster hash: cc29f...d50 Melkeallergi og laktosintoleranse er faktisk uvanlig i Norge. I Asia derimot hvor de ikke får i seg noe særlig melk etter ammeslutt er laktoseintolreanse veldig vanlig. Anonymous poster hash: 8ef9c...839
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå