AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Han er 16 mnd og sover ca 1,5-2,5 timer i bhg, bare en lur. Virker som det går fint og han er ikke sutrete verken hjemme eller der. Det rare er at de dagene han er hjemme sover han to lurer og da tilsaman dobbelt så lenge som i bhg. Hvorfor er han så trøtt hjemme? Blir det for kjedelig, eller skal han ta igjen søvn? Sover godt på natta uansett hvor lenge han sover på dagen, ca 12-13 timer. Hva er normalt i denne alderen?Anonymous poster hash: 9b6f8...31f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 La gutten sove, noen er heldige og får barn som sover masse masse. Anonymous poster hash: 2d5bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Kanskje han egentlig trenger å sove 2 ganger til vanlig også? Anonymous poster hash: cc16d...6e7
Gjest Keikolina Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Sånn var jenta mi også, sov mer hjemme enn i barnehagen.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Kanskje han egentlig trenger å sove 2 ganger til vanlig også? Anonymous poster hash: cc16d...6e7 Ja vi prøvde med det i bhg men de greide ikke å legge han så tidlig. Tror det er for mye spennende der Anonymous poster hash: 9b6f8...31f
huttiheita Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Minstemann her, på 14 måneder, sover også lengre hjemme, enn i barnehagen. De prøver alltid å vugge på vogna hans, om han ikke sover så lenge i barnehagen, men til ingen nytte. Han har aldri vært glad i å sove i vogn, så jeg tror det kan ha noe med saken å gjøre hos oss
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Minstemann her, på 14 måneder, sover også lengre hjemme, enn i barnehagen. De prøver alltid å vugge på vogna hans, om han ikke sover så lenge i barnehagen, men til ingen nytte. Han har aldri vært glad i å sove i vogn, så jeg tror det kan ha noe med saken å gjøre hos oss Ja det kan jo godt være det her og. Min har aldri sovet i vogn før han begynte i bhg. Hadde det vært et problem kunne jeg bedt de la han sove i reiseseng, men foreløpig ser det nå ut som han klarer seg fint med mindre søvn. Synes det er fint han kan ligge ute i frisk luft Anonymous poster hash: 9b6f8...31f
Redbull Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Sånn er det her også. I bhg sover hun nesten ikke, kanskje en time, hjemme kan hun sove opptil 4 timer. Får vel mer roen hjemme, blir ikke forstyrra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå