Gå til innhold

Disney on ice, hvilke plasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært der, hvor i spektrum er det best å sitte? Hvilket felt?

Pluss er det kaldt der? Må man ha varme klær?

Anonymous poster hash: 507bd...60f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var best å sitte fremst.

Har ikke vært der på rundt 15 år (så det kan jo være forandringer), men kan ikke huske at det var kalt der. Mulig litt kjølig, men behagelig, men man tok av seg jakka husker jeg.

Anonymous poster hash: a9cf1...f22
Skrevet (endret)

Dere som har vært der, hvor i spektrum er det best å sitte? Hvilket felt?

Pluss er det kaldt der? Må man ha varme klær?

Vil annbefale nedre del på langsiden. Husker ikke numre i farten men nedre del er fra 101 og oppover. Øvre del er fra 201 og oppover. Og da ville jeg valgt litt langt opp og den delen som er nærmest den kortsiden som har tribune.

Årsak, nedre del har bedre plass til beina enn øvre del, synes og det er greit å sitte litt unna, synes man for bedre oversikt. Og grunn til at jeg skriver nærmest den kortsiden som har tribune er at ved motsatt kortside er det scene og den kan være vannskelig for ikke å si umulig å se hvis du sitter i motsatt ende av lansiden.

Synes ikke det er noen god ide og sitte på kortsiden da blir det litt langt bort og lavt hvis du sitter nede.

Endret av Kjetil E
Skrevet

Takk for svar! Men hva tilsvarer dette i felter? 120? Ganske forvirrende!!

Skrevet

Takk for svar! Men hva tilsvarer dette i felter? 120? Ganske forvirrende!!

120 er gode plasser det, men hadde nok selv foretrukket 107 eller 108. For å komme litt høyere. 120 er en veldig lav tribune (få rader) så du kommer nær isen uansett rad. Men selv synes jeg litt høyt opp på 107 eller 108 hadde vært det beste. Da jeg synes man for bedre oversikt ved å sitte litt høyt. I forhold til scene er det ypperlige plasser, både 120 og 107/108.

Skrevet

120 er gode plasser det, men hadde nok selv foretrukket 107 eller 108. For å komme litt høyere. 120 er en veldig lav tribune (få rader) så du kommer nær isen uansett rad. Men selv synes jeg litt høyt opp på 107 eller 108 hadde vært det beste. Da jeg synes man for bedre oversikt ved å sitte litt høyt. I forhold til scene er det ypperlige plasser, både 120 og 107/108.

Vi fikk 120, rad 5! Er det ok, tro du?

Skrevet

Vi fikk 120, rad 5! Er det ok, tro du?

Selv om jeg som sagt hadde foretrukket litt høyere opp. Så er dette og veldig bra plasser. God plass til beina, og plass på langsiden. Så det er absolutt gode plasser. Vær litt obs på at det kanskje kan stå litt kjølig fra isen da dere er såpass nære. Spektrum i seg selv har helt grei tempratur. Men mulig det kan stå litt kaldt i fra isen når dere sitter såpass nær den. Dog noen år siden jeg har vært på isshow så skal ikke påstå det. Men vær obs, uansett, det er jo vinterstid så dere har vel uansett litt klær på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...