Gjest Madley Skrevet 24. april 2004 #1 Skrevet 24. april 2004 Hvilke sanger gråter du av? Og hvorfor?? Jeg gråter av Iris- Goo goo dolls Vet ikke helt hvorfor, men den rører en streng inni meg. og Angel- Sarah Mclachlan Den ble sunget i en begravelse jeg var i ifjor vår.
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. april 2004 #2 Skrevet 24. april 2004 Dido sin sang Best Day (eller hva den heter) - den er så rørende.. Egentlig er jeg EKSTREMT lettrørt, og gråter bl.a. når jeg hører Idol-deltagerene synge... Jeg lever meg sånn inn i hvordan de har det, og hvor stort det er det de gjør... Slitsomt å være lettrørt... ...men det var en avsporing ja.... :oops:
Gjest Estrela Skrevet 24. april 2004 #3 Skrevet 24. april 2004 "When you say nothing at all" med Alison Krauss eller Ronan Keating.
Gjest Phair Skrevet 24. april 2004 #4 Skrevet 24. april 2004 "Please Sister" med Gardigans. Mitt liv i et nøtteskall
Diaz Skrevet 24. april 2004 #5 Skrevet 24. april 2004 "If tomorrow never comes" av Ronan Keating, spilte den mye da mamma døde for noen mnd siden
Jinx Skrevet 24. april 2004 #6 Skrevet 24. april 2004 F.eks Prince - Purple Rain Phil Collins - One More Night Bjørn Eidsvåg – Eg Ser Gary Moore - Empty Rooms Garth Brooks - The Dance Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love Eric Carmen - All By My Self Charlene - I've Never Been To Me Bryan Adams - Please Forgive Me Bonfire - Give It A Try Eagles - Hotell California, Desperado Backstreet Boys – Drowning Helloween - A Tale That Wasn't Right Art Garfunkel-Bright Eyes Jan Johnsen - Se På Mej Jan Johnsen - Jag lever nu DDE - Det fine vi hadd sammen The Moody Blues – Nights In White Satin Nazareth - Where Are You Now ? Goo Goo Dolls – Iris Chicago – Stay The Night Ten Sharp - You Marius Muller - Carmen Led Zeppelin - All Of My Love Sinead O Connor - You Cause As Much Sorrow Pink Floyd – High Hopes Toto – I Will Remember (hele albumet TAMBU egentlig)
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #7 Skrevet 25. april 2004 Baby of mine med Allison Krauss Eg ser med Bjørn Eidsvåg (vi spilte den i lillesøsters begravelse)
mich75 Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 "Hverdag" av Luis Jacoby jeg kommer til linje 4- "geitostmaten" så gråter jeg resten av sangen. jeg kan ikke synge den, for jeg kommer ikke igjennom 1
louise1 Skrevet 27. juli 2011 #11 Skrevet 27. juli 2011 Nickelback - Far Away hører jeg på når jeg savner kjæresten min. Tar VELDIG lett til tårer av den, den er så nydelig. Josh Groban - Remember When It Rained MIKA - I See You Rascal Flatts - What Hurts The Most Og ikke minst sangene til Celine Dion!
sjøhest Skrevet 27. juli 2011 #12 Skrevet 27. juli 2011 (endret) A perfect circle - The noose Anathema - Are you there Anathema - temporary peace: http://www.youtube.com/watch?v=JGdUWHddaP0&feature=related Snow Patrol - Set the fire to the third bar: Endret 27. juli 2011 av sjøhest
langbein86 Skrevet 8. november 2012 #13 Skrevet 8. november 2012 mine sippelåter: Gaute Ormåsen- kjærlighet er mer enn forelskelse Melissa Horn- Lät du henne komma närmare Newsong- The christmas shoes og mange fler, men kommer ikke på fler nå..
Rosadotten Skrevet 9. november 2012 #18 Skrevet 9. november 2012 Chris Medina - What Are Words får meg i tårer hver gang, slår aldri feil Men tror det er helheten, musikkvideoen, at det er en sang med ekte ord som virkelig kommer fra hjertet og at det er en sann historie, og ikke minst at jeg synes det er en fantastisk og nydelig sang 1
langbein86 Skrevet 9. november 2012 #19 Skrevet 9. november 2012 Chris Medina - What Are Words får meg i tårer hver gang, slår aldri feil Men tror det er helheten, musikkvideoen, at det er en sang med ekte ord som virkelig kommer fra hjertet og at det er en sann historie, og ikke minst at jeg synes det er en fantastisk og nydelig sang Ja den er kjempefin 1
Gjest oreokaka Skrevet 9. november 2012 #20 Skrevet 9. november 2012 Snow Patrol - Set the fire to the third bar: Så morsomt, det er sangen til kjæresten min og meg. Husker han sendte den til meg når han var i USA i 2 måneder, og etter det ble det liksom vår sang Selv griner jeg av blant annet: "Where I Stood" av Missy Higgins "Dare You To Move" av Switchfoot "Only Hope" av forskjellige artister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå