Nephthys Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Enig i at det kan være lite samsvar mellom bilde og varen i virkeligheten. Sendte mesteparten i retur da jeg bestilte derfra tidligere i sommer. Men det som er irriterende er alle epostene! Ah! "Vi savner deg! Det er lenge siden du har handlet!" lå i innboksen i dag.. Det er vel ikke meningen at folk shopper der hver uke heller?!
Gjest Inggolf Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Enig i at det kan være lite samsvar mellom bilde og varen i virkeligheten. Sendte mesteparten i retur da jeg bestilte derfra tidligere i sommer. Men det som er irriterende er alle epostene! Ah! "Vi savner deg! Det er lenge siden du har handlet!" lå i innboksen i dag.. Det er vel ikke meningen at folk shopper der hver uke heller?! slikt mas ville fått meg til å IKKE handle der, selv om jeg så var på vei til det rett før jeg hadde sett mailen(e).. men du kan vel skru det av?
Nephthys Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 slikt mas ville fått meg til å IKKE handle der, selv om jeg så var på vei til det rett før jeg hadde sett mailen(e).. men du kan vel skru det av? Det kan man sikkert få gjort! Måtte bare klage litt..
Wonders Skrevet 6. november 2013 #24 Skrevet 6. november 2013 jeg handler gjerne på nettet, men jeg har postkontoret mitt veldig langt unna og har ikke lappen. Så om de ikke leverer ting rett i postkassa mi -eller jeg må levere noe tilbake, er det så fryktelig stress for meg. Nok stress til ikke å handle. Å gå tyve minutter en vei for en pakke jeg må bære det orker jeg bare ikke...man har jo bare to uker på seg å hente/returnere og posten er aldeles ikke døgnåpen.... Drømmer om postkontor som har åpene når jeg trenger dem, ikke som stenger så fort arbeidene folk er ferdige på jobb.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #25 Skrevet 6. november 2013 Bestilte noe jeg likte veldig godt derfra, men pakken ble levert fryktelig langt unna. Istedet for å bruke nærmeste postkontor, ble pakken levert et annet sted, en butikk som ligger laaangt unna. Så jeg måtte reise 2 timer for å hente den. Veldig teit. Ellers var varen absolutt verdt pengene. Anonymous poster hash: 32cfb...23d
makkapakka Skrevet 6. november 2013 #26 Skrevet 6. november 2013 De bruker ikke posten, men butikk som ligger langt unna Har blitt skuffet over det jeg har bestilt og fått. Særlig med skjult hette sydd på genser som hverken sto i beskrivelse eller man så på bilde. og dunjakka var ikke noe tykk vinterjakke som beskrevet i teksten. De var kjappere med faktura enn med levering av pakke. jaja.......
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #27 Skrevet 6. november 2013 Hvorfor ikke bruke Posten? Jeg har alltid fått pakkene mine med Posten før. Ikke fra zalando da. Trist å høre at noen er skuffet, men man risikerer å kjøpe feil når man ikke ser varen selv som på en vanlig butikk. Anonymous poster hash: 32cfb...23d
globalagogo Skrevet 6. november 2013 #28 Skrevet 6. november 2013 Jeg har bestandig vært strålende fornøyd med dem, og syns ikke prisen er så mye å si på heller. Har vi handlet på forskjellige Zalandoer? Pakken har kommet innen en uke etter bestilling, også når jeg bestiller på kveldstid. Tilogmed før jul i fjor fikk jeg pakken kjapt - og det kan man egentlig ikke vente. Liker bedre at de baker frakt inn i prisen, for da slipper man uforutsette utgifter. Ser man en genser som koster 399 der inne, så blir handelen 399 også.
Rakel Rips Skrevet 6. november 2013 #29 Skrevet 6. november 2013 De selger ikke XXXl Slumbedrift. Skulle tro det var Fotballfrua som stod bak den...
_Aries Skrevet 6. november 2013 #30 Skrevet 6. november 2013 Bestilte 2 par sko, de kom etter 4-5 dager, så jeg er ikke misfornøyd.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #31 Skrevet 6. november 2013 Jeg fikk med en stor bit av en negl sist jeg bestilte sko derfra. En ekte menneskenegl, med rosa neglelakk på. Sendte selfølgelig tilbake skoene og har ikke så veldig lyst til å handle derfra igjen. Anonymous poster hash: 1b856...e7c
Sugerøret Skrevet 14. mars 2014 #32 Skrevet 14. mars 2014 har kjøpt en del sko fra Zalando.Aldri noe tull. Vært heldig jeg da
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mars 2014 #33 Skrevet 14. mars 2014 Har bestilt der en gang og er absolutt ikke fornøyd. Tok to uker fra jeg bestilte til jeg fikk varene og alt var på lager. Tok også omtrent en uke fra jeg fikk sendingsnummeret til pakken faktisk var sendt. Kommer aldri til å bestille derfra igjen og nyhetsbrev derfra har jeg stoppet.
Lemuren Skrevet 14. mars 2014 #34 Skrevet 14. mars 2014 Handlet derfra en gang. En bukse. Visste størrelse osv siden jeg hadde samme fra før, så har aldri returnert eller hatt noe trøbbel. Kom kjapt og alt var greit, men Myack gjør at jeg må et stykke unna for å hente. Synes det er irriterende med de nettbutikkene som ikke bruker posten.
Drizzt Skrevet 15. mars 2014 #35 Skrevet 15. mars 2014 Zalando er litt trege, ja. Jeg gjorde et eksperiment før og bestilte samtidig fra 3 forskjellige nettsider. Zalando leverte senest.
Adhara Skrevet 15. mars 2014 #36 Skrevet 15. mars 2014 Tråden er ryddet for reklame og svar til dette. Irrlys, mod.
Majott Skrevet 15. mars 2014 #37 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har bestilt mye fra Zalando, og har vært godt fornøyd med dem. Det tar ca en uke å få pakker uansett her hvor jeg bor, og Zalando er like bra der som andre nettbutikker. Sender man som brev går det jo bare et par dager, og det er noen som gjør det også når det er mulig, bl.a Miinto. Jeg vet hvilke merker jeg liker, hvordan de er på kvalitet og størrelse, og om de har et godt snitt (passer til meg). Bestiller som regel merker jeg kjenner til, og da blir jeg aldri skuffet. Noen ganger prøver jeg ut nye merker, og da opplever jeg jo at jeg får en vare som har kvalitet i henhold til pris. Jeg har langt oftere blitt skuffet over varer fra Miinto. Det er jo en samling selvstendige butikker over hele landet, som har en slags felles plattform som nettbutikk. Jeg har opplevd å få tilsendt klær med flekker og hår på, jakker med utrevne knapper osv. En gang fikk jeg også et par støvletter som var i str 39 OG 40, og begge var venstresko. Så min opplevelse er at det er langt mer risikofylt å kjøpe fra Miinto, ettersom varene de selger har hengt ute i de ulike butikkene, og har blitt prøvd av flere. Og heller ikke alltid blir sjekket at de er ok før de sendes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå