AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Del Skrevet 30. august 2013 Er det bare jeg som er misfornøyd med dem? Jeg bestilte en pakke 24.08. Det står på deres nettsider at man får pakken fra 2-6 virkedager. Ingenting skjedde før igår natt, 29.08. Da sendte de mail om at pakken var sendt. Det tok med andre ord 4 virkedager bare på å få den sendt. I mailen står det at man kan spore pakken fra kl 18 samme dag som pakken blir sendt, så jeg ventet - og ventet. Og det er fremdeles ingen sporingsinformasjon på den. Kun at det er sendt inn en elektronisk forhåndsinformasjon til Posten - med andre ord virker det som om selve pakken ikke er sendt enda. Er dette vanlig praksis hos dem? Lang leveringstid? Hadde jeg visst det tok så lang tid så hadde jeg ikke handlet hos dem... Anonymous poster hash: 248da...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 30. august 2013 #2 Del Skrevet 30. august 2013 Aner ikke. Satt akkurat og irriterte meg over det samme. Bestilte noe i helga, og det er fremdeles ikke sendt, bare varsel til posten om at en pakke skal sendes. Det er for dårlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Del Skrevet 30. august 2013 Har aldri bestilt fra Zalando. Men har opplevd i blant at det ble tull en gang når jeg har bestilt fra noen jeg har bestilt mange ganger fra. Altså tull bare en gang. Og det syns jeg at man bør tåle, men selvsagt om det er sånn hver gang så er det for dårlig og de burde endre det som står på siden deres. Anonymous poster hash: 90645...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. august 2013 #4 Del Skrevet 30. august 2013 Tester Zalando for første gang nå. Bestilte tidlig 25.aug og ser at pakken ikke ble sendt før natta 29.aug selv om de opprettet EDI 27.aug. Jeg er ikke imponert så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amisu Skrevet 30. august 2013 #5 Del Skrevet 30. august 2013 Har bestilt en gang før, og det tok rundt to uker før jeg fikk varene mine. Så vil si de har lang leveringstid ja, stemmer overhodet ikke med hva som står på siden deres hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. august 2013 #6 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg får bestandig pakkene innen en uke. Har sikkert bestilt 30 pakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg får bestandig pakkene innen en uke. Har sikkert bestilt 30 pakker. Det er jo litt betryggende å høre, selv om det har tatt lenger tid for noen. Jeg fikk litt mer informasjon nå: pakken blir først sporbar når den kommer til hovedposten. Hva med å informere om det i mailen og ikke skrive at den blir sporbar samme dag kl 18? Anonymous poster hash: 248da...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aoki Skrevet 30. august 2013 #8 Del Skrevet 30. august 2013 Men det er jo bare gått 5 virkedager fra du bestilte ennå (med i dag). Så du kan fortsatt få pakken på den 6.virkedagen, mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #9 Del Skrevet 30. august 2013 Men det er jo bare gått 5 virkedager fra du bestilte ennå (med i dag). Så du kan fortsatt få pakken på den 6.virkedagen, mandag. Altså, jeg har ventet lenger på pakker fra andre nettbutikker, og det er helt greit det I de tilfellene er det Posten som tar tid, og man har en viss anelse om at pakken er på vei. Her har det bare vært ingen informasjon i prosessen (jeg syns det er veldig lenge at pakken ikke blir sendt ut på 4 dager! - man blir jo sittende og lure på om noe er feil) og det er feil informasjon i mailen man får.. Anonymous poster hash: 248da...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aoki Skrevet 30. august 2013 #10 Del Skrevet 30. august 2013 Min erfaring med zalando er også at det kan ta litt tid før de sender pakken, men at det går ganske raskt fra de har sendt den til man får den (hvertfall når man teller i virkedager). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. august 2013 #11 Del Skrevet 30. august 2013 De gangene jeg har bestilt så tar det ca ei uke før det kommer i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. august 2013 #12 Del Skrevet 30. august 2013 Oppdatering: pakken kom på jobb i formiddag (jobber på MyPack utleveringssted), så da er jeg rimelig fornøyd likevel. Har riktig nok ikke fått melding om at den er ankommet enda. Når det er sagt synes jeg det er litt "sløvt" å ikke sende pakken fra lager før det har gått 4 dager selv om den kommer fram innen avtalt tid - det er jo takket være Tollpost og ikke Zalando. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 30. august 2013 #13 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg bestilte 22.august og fikk pakken på tirsdag. Dvs. at det tok under en uke. Synes det er helt greit. Det eneste som irriterer meg er at de ikke sender ut en bekreftelse på at pakken er sendt. Skal nevnes at jeg alltid regner med at det tar en stund å få varer kjøpt over nett, så jeg synes det er helt greit hvis det tar 7-10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #14 Del Skrevet 30. august 2013 Dere som klager.Forstår dere ikke forskjellen på dager og virkedager? Bestiller du på fredag kveld sier det seg selv at det går flere dager ekstra,siden de selvsagt ikke er på jobb søndager og sikkert ikke lørdag ettermiddag heller. I helgene går også Posten på lavgir. Det står heller ingen garanti om at de leverer innen 2-6 virkedager,men at de har som mål å gjøre det: "GENERELLE VILKÅR - LEVERNG: 5.2 Vårt mål er å levere innenfor det tidsrom vi oppga da du bestilte (oppdaterte i ordrebekreftelsen), men vi kan ikke love en nøyaktig dato, verken når du gjør en bestilling eller på ordrebekreftelsen. Vi har som mål alltid å levere i løpet av 2-6 virkedager fra den dag vi godkjenner en bestilling, men vi kan ikke garantere noen faste leveringsdatoer annet enn at vi skal levere innen 30 dager fra bestillingen er godkjent". Har forøvrig samme erfaring som "Aoki" over her. Og har ellers aldri opplevd noe tull med dem,selv om jeg også har returnert pakker og fått penger tilbake har det gått fint. Litt tålmodighet må man ha når man handler på nettet Anonymous poster hash: 942a6...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #15 Del Skrevet 30. august 2013 Det er fire virkedager de brukte på å sende pakken. Ellers hadde jeg skrevet seks dager. Men jeg klagde ikke på at de ikke har levert pakken min enda, bare på selve prosessen. Anonymous poster hash: 248da...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #16 Del Skrevet 31. august 2013 Er det meg eller er det himla dyrt der inne i forhold til andre nettbutikker? Anonymous poster hash: d5c37...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #17 Del Skrevet 31. august 2013 Vel. Litt dyrt er det jo, på Zalando (men fri frakt da), Og det spørs jo litt om hva en sammenligner det med i grunn også. hm.com eller laredoute.no f.eks? Anonymous poster hash: a9e9a...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 31. august 2013 #18 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Er det meg eller er det himla dyrt der inne i forhold til andre nettbutikker? Anonymous poster hash: d5c37...f6b Vel. Litt dyrt er det jo, på Zalando (men fri frakt da), Og det spørs jo litt om hva en sammenligner det med i grunn også.Anonymous poster hash: a9e9a...17a Det som irriterer meg er at de reklamerer med at det er fri frakt og retur og ALLE går rett på det! Greia er jo at frakten er innbakt i prisen! Zalando selger klær fra Vero Moda, men om man kjøper dem på Zalando så er de som aller, aller oftest dyrere der enn de er i butikken... Hurraaaaa for "gratis" frakt og retur! Endret 31. august 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #19 Del Skrevet 31. august 2013 Pakken min er fremdeles ikke sporbar, selv om det står i mailen kl 18 samme dag (som nå er tre dager siden) og hun fra kundeservice sa den skulle være sporbar senest igår...Anonymous poster hash: 248da...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. september 2013 #20 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg synes det er lite samsvar mellom bildene av plaggene på Zalando og det man får levert. Farger, stoff og alt ble helt feil. Bestiller ikke mer derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå