AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Er ei 18 år gammel jente som er invitert til en kompis som studerer på høyskole. Han ville jeg skulle komme til byen der han studerer for å oppleve livet der som han sa, bylivet da i rette forstand, treffe menneskene osv. Har hatt følelser for fyren før. Og er så redd for at om jeg vil sove hos han at det ender med sex og noen blir såra. Vet han ikke hadde den type følelser for meg før. Og når jeg spurte han om noe hadde forandret seg siden jeg snakket med han sist sa han at han ikke ville ta det per tlf. Jeg sa, tenk om vi har drukket litt for mye, går og legger oss, og ender med sex. Det er ikke bra, vertfall når du vet at jeg har hatt følelser for deg, og er usikker på om jeg enda har det. Men da sa han bare at det skulle vi ta som det kom?! Fyren er skikkelig grei, men akkurat her virker han litt. Hmm, ja. Merkelig? Hva i alle dager vil han oppnå med å sove i samme seng? Vil han pine meg ?.. Anonymous poster hash: 8566f...6c0
Gjest Heartbeat Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Jeg hadde ikke orket å dra bare for å vente til du kom dit med å få høre om hans følelser. Da tenker jeg at han kun er ute etter sex kanskje? Jeg ville ha ventet med å dratt til han hadde fortalt meg hva han føler, så du ikke blir lurt 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Før har han sagt ifra om at han ikke kan gjengjelde følelsene. Men denne gangen sa han ikke det engang. Anonymous poster hash: 8566f...6c0
Eriks Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Det er åpenbart at en del av deg fortsatt vil klaske hofter med han, ellers hadde dette vært uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Jeg vil ikke klase hofter med fyren som du sier. Han kommer vist hit til byen neste helg sånn at vi fikk snakket sammen.. Jeg er helt Shaky. Jeg har nok fortsatt følelser for han ja. Anonymous poster hash: 8566f...6c0
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Spørsmålet er vell egentlig om det høres dumt ut å ville reise å besøke han? Jeg har følelser for han, kanskje han har det for meg også, får vist vite det neste helg. Om han ikke føler noe vil det bare bli feil for meg å sove sammen med han. Gjerne siden vi skal ut på byen om kveldene og da er det lett at det skjer ting.. Anonymous poster hash: 8566f...6c0
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Vi har vært venner isnart 4 år, Anonymous poster hash: 8566f...6c0
Biloba Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Han er nok ute etter sex. Når han sier at dere får ta det som det kommer, mener han at han tar deg hvis han får sjansen samtidig er han smart nok til å skjønne at det er vanskeligere å få sjans hvis han er ærlig. Jeg kan ikke utelukke en seriøs interesse, men det kan være det er lenge siden han fikk seg noe, og at han derfor ser mer positivt på deg som har vist interesse før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå