Gå til innhold

Du vet at du har møtt en Player når (kan dere hjelpe til å fullføre listen?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

han ikke holder det han lover.

når det han sier og det han gjør ikke stemmer overens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av/på tilnærming på hans premisser...

Skrevet

...Når h*n ikke virker respektfull

Skrevet

Når han forteller deg at han ikke har følelser for deg lenger, men likevel ikke vil la deg gå for å finne ut om de kanskje kan komme tilbake..

Skrevet

-når du etter at dere ble ferdige blir kvalm av å tenke på han

-når livets hans består av festing,drikking og desperat jakt etter dumme bimboer

-når du innser at det var bare væremåten,klærne osv som gjorde han tiltrekkende,ikke utseende.

Skrevet

- når han sier at han aldri har vært såå forelsket før, men ikke følger opp med handling...

Skrevet

mange bitre kvinner her. ingenting av det dere har nevnt tyder på at han er en player; det kan like gjerne at han ikke brydde seg så mye om dere. å avskrive han som player er bare etterrasjonalisering.

en player er en mann som til enhver tid holder på med flere jenter og har draget på andre jenter.

• Liker 1
Skrevet

- når du begynner å oppføre deg på samme måte mot han som han har vært mot deg :)

Anonymous poster hash: a48c6...38d
  • Liker 1
Skrevet

Når han sier at han kommer til å være utilgjengelig en periode, uten mobildekning eller internett. (det er i alle fall min erfaring). Alle greier å kreke seg til en telefon i våre dager, om de vil.

Anonymous poster hash: d1cf5...98b
  • Liker 1
Skrevet

Når du blir sjekket opp, og han står smilende på dansegulvet og knepper ned buksene og sier; sug meg da! HAHAHA

Anonymous poster hash: eacab...770
Skrevet

... du lurer på om du har møtt en player.

• Liker 2
Skrevet

Han drar sjekketriks hentet rett ut fra "The Game".

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Når du ikke hører stort mer fra han etter deres første ligg.

Det har ikke hendt meg da :)

Skrevet

- Når du opplever at han chatter grisete med både bekjente og nakne jenter på nettet. Anonymous poster hash: d29e9...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...