Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest angel225
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt jeans, for jenter med rumpe og lår......?

Da mener jeg ikke slike jeans man får kjøpt på eldre damers butikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lindex?

Hun ville ikke i "eldre damers butikker" jo! Lindex kvalifiseres som det.

Skrevet

Ja, vi har mange bukser i alle slags størrelser og fassonger. Vil anbefale deg å komme en tidlig morgen (da det som oftest er rolig i butikkene) og spørre de som jobber deg om hjelp!

Skrevet

Selv om jeg har hofter, rumpe og lår, så går jeg på motebutikker for å kjøpe jeans. Men jeg gidder ikke finne noe selv, da blir jeg deprimert av å ikke få buksa lengere opp enn midten av låra! :ler:

Så jeg går bort til de som jobber der, og sier; Jeg skal ha ei bukse som passer for de som har hofter og rumpe! Kan du hjelpe meg?

Stort sett har de som jobber der dritkule bukser sjøl, men så er de ofte 160 cm og 45-50 kilo, så de gidder jeg ikke prøve engang... Jeg er jo ganske slank, men har former og smal midje, så enkelt er det ikke!

Lykke til... :wink:

Gjest Madley
Skrevet

Har du noen gang vært på lindex og handlet???

Handler stort sett bare der. Masse kule klær og absolutt ikke gammeldameklær :tunge1:

Skrevet
Har du noen gang vært på lindex og handlet???

Handler stort sett bare der. Masse kule klær og absolutt ikke gammeldameklær :tunge1:

Joda, jeg har vært på Lindex og handlet jeg, titt og ofte til og med, men da handler jeg bare til barna. Jeg har enda til gode å finne klær som ikke ser gammelmodige ut der, og særlig da jeans, som det var snakk om i denne linken. (Barneklærene er stort sett helt ok. I hvert fall ikke gammelmodige. :ler: )

Man har tydelig forskjellig synspunkter på hva som er gammelmodig og kjerringaktig. Og jeg står fortsatt på mitt: Lindex er for de gammelmodige. :tunge1:

Gjest Madley
Skrevet

Vel, den indirekte fornærmelsen skal jeg se bort fra, også lurer jeg på hvor gammel du er og hva du definerer som gammelmodig??

Alt som ikke viser minst 20 cm bar mage???

Gjest Ethereal
Skrevet

Lindex har fornyet seg i det siste, og har faktisk endel fine klær (bare ikke for spinklere jenter som meg selv...). Så det med gammelmodig bør du oppdatere, tror jeg.

Skrevet
Vel, den indirekte fornærmelsen skal jeg se bort fra, også lurer jeg på hvor gammel du er og hva du definerer som gammelmodig??

Alt som ikke viser minst 20 cm bar mage???

Å vise bar mage er vel litt lenge siden var in?? Dessuten følte jeg at det der var en fjortis greie.

Kan være enig i at det ser ut som Lindex har gjort et forsøk å fornye seg, men jeg har likevel ikke funnet noe jeg liker. Størrelsene er også "store" for meg. Har du, Leya, funnet kule jeans på Lindex?

Jeg er forressten 29 år. Du?

Skrevet

Carlings har en meget bra utvalt. Jeg har fått god hjelp når jeg har vært der til å få bukser med riktig fasong (handler mest på den lille i Bogstadveien. Der er de som jobber der meget serviceinnstilte. Den store i Bogstadveien har mye større utvalg så den er nok den greieste å prøve)

Jeg vet de har guttemodeller for gutter med store lår. Mulig det samme gjelder jentemodeller.

Gjest Madley
Skrevet

Jeg har funnet kule jeans der og er 24 år.

Å være så jævlig nedlatende er unødvendig kjære Jeans...

Skrevet

For å si det sånn....

er du 29 og fortsatt handler miss sixty jeans som er beregna på femten år gamle jenter, er det bare patetisk og lukter Jeg-nekter-å-bli-gammel-for-jeg-vil-fortsatt-være-ung-og-sexy lang veg....

:roll:

Det er teit d! mye teitere enn å være voksen og finne kule klær på Lindex...!

Men til det opprinnelige spørsmålet....

Formen på buksene varierer veldig fra butikk til butikk, jeg syns buksene på H&M er merkelige, de sitter enten fast her og løst der eller omvendt...

På Vero Moda og Carlings finner du bukser som sitter fint selvom du har runde lår, du må bare finne en størrelse som er riktig. Spør og få hjelp av en som jobber der, de vil finne en bukse som sitter fint på kroppe din!

Skrevet
For å si det sånn....

er du 29 og fortsatt handler miss sixty jeans som er beregna på femten år gamle jenter, er det bare patetisk og lukter Jeg-nekter-å-bli-gammel-for-jeg-vil-fortsatt-være-ung-og-sexy lang veg....

Nå har jeg aldri brukt Miss Sixty jeans. Og nå tror jeg du faktisk gjør deg litt dummere enn det du er. (Men man setter kanskje ofte ting på spissen for å få fram et poeng??)

Det jeg mener er da at det finnes en mellomting mellom Miss Sixty og Lindex-kjedelige-jeans. Man må ikke kle seg som en førti år gammel kjerring fordi man er over 25 dah... Men heller ikke som en 15 år gammel jente.

Men for å si det mens jeg husker det: jeg ler når jeg ser voksne damer som kler seg i fjortis tøy, så det er ikke det jeg oppfordrer til. Her var det snakk om jeans, og jeg tror bestemt at man kan finne bedre og finere bukser enn den fasongen de fører på Lindex. Hva med å prøve Lee, Levis? De finnes i mange modeller, for brede og smale, og har en helt annen feel over seg enn de fra Lindex.

Men for guds skyld, handle hvor du vil.

Skrevet

Synes Lindex blir litt for kjerring butikk...når til og med mamma synes det..

:sjarmor:

Skrevet
Synes Lindex blir litt for kjerring butikk...når til og med mamma synes det..

:sjarmor:

Thank you, THANK YOU!! Begynte å bli redd at Kvinneguiden bare besto av Lindex frelste damer!

Skrevet

Hehe..Ja noen ganger kan man lure..

Holder meg personlig til lee, nudie, for, levis...d&g..liker de best..alt etter modeller selvsagt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...