AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Så denne musikkvideoen, og la spesielt merke til brunetten ... vet ikke hvorfor , men hun tiltrakk meg mest. Hva med deg? http://www.youtube.com/watch?v=yyDUC1LUXSU&list=TLImwktT-YuoI Anonymous poster hash: 13814...772
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Brunetten for min del også. Anonymous poster hash: cec70...cac
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Er det mulig..? Hvorfor så fasinert over hva andre synes om folk? Anonymous poster hash: 3210c...7d0
Marie90 Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Hun er også den mest berømte, Playboymodell. Old news.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Er det mulig..? Hvorfor så fasinert over hva andre synes om folk? Anonymous poster hash: 3210c...7d0 Jeg lurer på hva som tiltrakk folk flest? Jeg ble veldig fascinert av brunetten ... Anonymous poster hash: 13814...772 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Hun er også den mest berømte, Playboymodell. Old news. Hva heter denne playboymodellen? Anonymous poster hash: 13814...772
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Den lyse brunetten var veldig pen!! Ja, det er henne vi refererer til som brunetten. De to andre er blondinen og den mørkhårede. Anonymous poster hash: 13814...772
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Synes også denne brunetten var penest, men vil ikke se bort fra det psykologiske aspektet ved at hun var den som synes mest i musikkvideoen Ellers la jeg som kvinne mest merke til han med tredagersskjegget Anonymous poster hash: a3304...6aa
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Jeg lurer på hva som tiltrakk folk flest? Jeg ble veldig fascinert av brunetten ... Anonymous poster hash: 13814...772 Jaa.. Og hvorfor lurer du på hva som tiltrekker folk flest ?! Klarer du å svare ordentlig på dette ? Anonymous poster hash: 3210c...7d0
Tibbie Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Jaa.. Og hvorfor lurer du på hva som tiltrekker folk flest ?! Klarer du å svare ordentlig på dette ? Anonymous poster hash: 3210c...7d0 Menneskelig psykologi. Dette har menneskene vært interessert i i århundre. Hvorfor syns du det er så rart? Det er interessant å se hva folk tiltrekkes av, og hvorfor...
Gjest Aoki Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Ingen av de. Er ikke så lesbisk av meg.
Tibbie Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Ja, det er henne vi refererer til som brunetten. De to andre er blondinen og den mørkhårede. Anonymous poster hash: 13814...772 Jeg syns hun blondinen var så blond og blek at hun så litt kjedelig ut... Penere med varme farger
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Menneskelig psykologi. Dette har menneskene vært interessert i i århundre. Hvorfor syns du det er så rart? Det er interessant å se hva folk tiltrekkes av, og hvorfor... Menneskelig psykologi? Det er svaret ditt? Fordi dette er ikke første gang du spør hva andre synes om andre folk. Og du er svæææært opptatt av å kommentere andre utseende, enten de er flott eller ei. I tillegg til det, så blir du faktisk sjalu hvis du er i et selskap med attraktive mennesker som tiltrekker seg oppmerksomhet, og ber dem om å heller tone seg litt ned, for å vise hensyn til deg. Og dette skurrer. Men totalt sett; Du er unormalt mye opptatt av utseende. Og ikke rent lite heller. Og når du i tillegg føler et så sinnsykt behov for å få bekreftelser på hva andre liker, om de eventuelt stiller seg i lik grad som deg, ja, da begynner man jo selvsagt å lure litt. Bunner det seg hele i usikkerheten din? Hva er skjønnhet i dine øyne egentlig ? Hva er " pent " egentlig ? Men vi kan gjerne snakke litt om skikkelig menneskelig psykologi, om du vil. Har du sett et mønster før f.eks? Vet du hvordan dem fungerer? Og hva man kan lese av dem? Anonymous poster hash: 3210c...7d0
Tibbie Skrevet 29. august 2013 #15 Skrevet 29. august 2013 Menneskelig psykologi? Det er svaret ditt? Fordi dette er ikke første gang du spør hva andre synes om andre folk. Og du er svæææært opptatt av å kommentere andre utseende, enten de er flott eller ei. I tillegg til det, så blir du faktisk sjalu hvis du er i et selskap med attraktive mennesker som tiltrekker seg oppmerksomhet, og ber dem om å heller tone seg litt ned, for å vise hensyn til deg. Og dette skurrer. Men totalt sett; Du er unormalt mye opptatt av utseende. Og ikke rent lite heller. Og når du i tillegg føler et så sinnsykt behov for å få bekreftelser på hva andre liker, om de eventuelt stiller seg i lik grad som deg, ja, da begynner man jo selvsagt å lure litt. Bunner det seg hele i usikkerheten din? Hva er skjønnhet i dine øyne egentlig ? Hva er " pent " egentlig ? Men vi kan gjerne snakke litt om skikkelig menneskelig psykologi, om du vil. Har du sett et mønster før f.eks? Vet du hvordan dem fungerer? Og hva man kan lese av dem? Anonymous poster hash: 3210c...7d0 Shit, hvem er du? Du er i hvert fall en drittsekk. Jeg sier jeg interesserer meg i å vite hva mennesker tiltrekkes av, noe som faktisk er psykologi. Og defor er jeg en overlegen barbie? Hvordan kan du dømme meg uten å vite noe om min personlighet? Mener du at folk som interesserer seg for mote også er overpompiøs og usikker? Hva er skikkelig psykologi? Alt som foregår i toppen på et menneske er psykologi, også tiltrekkelse! 2
Tibbie Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 Anonymous poster hash: 3210c...7d0 Og ja, jeg som alle, alle, alle dyr på denne kloden er til en viss grad opptatt av utsèendet. Skal man legge skjul på det for å gi inntrykk av at man er like perfekt for deg som gir faen i det? Nei, deg vil jeg ikke være...
Tigerstaden Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 Robin Thicke er jo skikkelig snasen da ;)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Hæææ? Hvorfor i alle dager skulle du ville være meg? Fy faen så mye usaklig mye piss du kommer med noen ganger. Overlegen barbie??? WTF? Nei, jeg sier du egentlig sykelig mye opptatt av utseende. Og hvis du vitterlig tror at jeg ikke vet stort om personligheten din, så er du langt mer snever enn du gir uttrykk for, noe som igjen bare bekrefter hva jeg allerede har plukket opp. Blant svært mye annet. Disse flotte poengene dine og. Har aldri verken nevnt mote eller overpompiøs. Men sant sksl sies, jeg har heller forsåvidt aldri sett en saklig diskuteringsteknikk heller. Og dette er ikke å være opptatt av utseende til en viss grad, men sykelig mye. Men si meg, hvor lenge kan du ikke finne på å stå foran speilet f.eks..? Det var et retorisk spørsmål forøvrig. Men svar på spørsmålet mitt da. Har du sett et mønster før? Og vet du hvordan dem påvirker og hva man kan lese av dem?Anonymous poster hash: 3210c...7d0
Eriks Skrevet 30. august 2013 #19 Skrevet 30. august 2013 Alle har sagt brunetta så langt. Likevel nevnes det hele tiden hvor subjektivt skjønnhet er i andre tråder. Merkelig...
Marie90 Skrevet 30. august 2013 #20 Skrevet 30. august 2013 Hva heter denne playboymodellen? Anonymous poster hash: 13814...772 Emily Ratajkowski. Hun er helt klart den som ser best ut, de andre jentene synes heller ikke like mye, det er selvsagt begrenset med jenter man får tak i som er villig til å danse toppløs i en så promotert video.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå