Gå til innhold

"modne damer" på 30+ har alltid noen kilo ekstra, masse rynker og tomme hengebryster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg føler ikke at dette stemmer. Jeg er 30 og alle de jeg kjenner på 30+ har heller ikke noen kilo ekstra, masse rynker og hengepupper.

Dessuten ser vi alle ut som vi er 20+

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: d0659...17f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er mye mer underholdende med damer på 30+ som mener de ser ut som 20+. Seriøst, skjerp dere.

Anonymous poster hash: dc11a...42c
  • Liker 18
Skrevet

Jeg er 40 og blir sjekka opp av yngre menn hver gang jeg er på byen. Tror ikke yngre kjekke menn gidder å sjekke opp ei feit kjerring med rynker, selv om det bare skulle vært for et ligg. Jeg kan sammenligne meg med hvilken som helst 30 åring både når det gjelder kropp og ansikt. Alder er bare et tall.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er mye mer underholdende med damer på 30+ som mener de ser ut som 20+. Seriøst, skjerp dere.

Haha, hvorfor må jeg vise bevis hver gang jeg er på polet?

Og alltid, når jeg møter nye mennesker, tror de jeg er 18-20 år! :P

Og dessuten, er det stor forskjell fra 29 til 30?

Anonymous poster hash: 7aa17...9e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 40 og blir sjekka opp av yngre menn hver gang jeg er på byen. Tror ikke yngre kjekke menn gidder å sjekke opp ei feit kjerring med rynker, selv om det bare skulle vært for et ligg. Jeg kan sammenligne meg med hvilken som helst 30 åring både når det gjelder kropp og ansikt. Alder er bare et tall.

Og jeg som er 30 kan sammenligne meg med de på 20+ :P

Skrevet

Haha, hvorfor må jeg vise bevis hver gang jeg er på polet?

Og alltid, når jeg møter nye mennesker, tror de jeg er 18-20 år! :P

Og dessuten, er det stor forskjell fra 29 til 30?

Ingen regel uten unntak, men ta legvising med god fisk a. Selv faren min som ser ut som julenissen har måttet vise leg. Og nei det er selvsagt ikke merkbar forskjell på 1 år.

• Liker 6
Skrevet

Da jeg var på kos for 2 år siden ble jeg sjekka opp av en på oslokjekkas på 24. Da jeg ikke viste interesse etter andre kvelden med intens stirring og flørting fra hans side drakk han seg dritings kastet seg over alt som kunne krype og gå av jenter. Haha. patetisk.

Skrevet

Jeg er 30 :-) det er ingen alder i seg selv! folk gjetter oftest 23. Jeg må vise legg for å kjøpe vin på polet.

Når det er sagt så er jeg enig i at mange ser veldig gamle ut i dag. Det har mye med livsstil å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30 :-) det er ingen alder i seg selv! folk gjetter oftest 23. Jeg må vise legg for å kjøpe vin på polet.

Når det er sagt så er jeg enig i at mange ser veldig gamle ut i dag. Det har mye med livsstil å gjøre.

Folk så mye eldre ut i 20-40 åra før. Når man var 30 skulle man være husmor, tekkelig og kjerring. Tror heller folk ser yngre ut idag enn de gjorde før.

• Liker 5
Skrevet

Folk så mye eldre ut i 20-40 åra før. Når man var 30 skulle man være husmor, tekkelig og kjerring. Tror heller folk ser yngre ut idag enn de gjorde før.

Helt enig! Man er yngre mye lenger idag, vi lever og lenger enn før. Mange ser UNGE ut langt ut i 40-50-60 årene. Før var man mer satt når man hadde fått mann og barn. Vet om flere i 40-50 årene som ser veldig unge ut, ingen rynker, nydelig figur osv...

Skrevet (endret)

Det finnes mange jenter som er flotte i slutten av 20 årene og langt opp i 30 årene, men når de påstår at de ser ut som jenter i 20 årene blir det litt komisk. Sett disse jentene ved siden av en hvilken som helst 21-åring og jeg skal love deg at man ser garantert forskjell (selv om 30 åringen er penest).

Og på polet er betjeningen beordret til å kreve leg av alle som ser ut som de kan være under 25. En 25 åring og en 30 åring kan være vanskelig å se forskjell på når en jente er sminket og kledd opp. Har en del venninner i begynnelsen av 30 årene som stolt forteller at de måtte vise leg på polet, men tro meg, det er ikke fordi de ser så ung ut, men fordi betjeningen tenker føre var.

Endret av pressplay
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tør påstå at jeg for noen kan se ut som 30. Ble spurt om leg på polet i fjor.

Skrevet

Det finnes mange jenter som er flotte i slutten av 20 årene og langt opp i 30 årene, men når de påstår at de ser ut som jenter i 20 årene blir det litt komisk. Sett disse jentene ved siden av en hvilken som helst 21-åring og jeg skal love deg at man ser garantert forskjell (selv om 30 åringen er penest).

Og på polet er betjeningen beordret til å kreve leg av alle som ser ut som de kan være under 25. En 25 åring og en 30 åring kan være vanskelig å se forskjell på når en jente er sminket og kledd opp. Har en del venninner i begynnelsen av 30 årene som stolt forteller at de måtte vise leg på polet, men tro meg, det er ikke fordi de ser så ung ut, men fordi betjeningen tenker føre var.

Det ER allikevel stor forskjell på folk og alder. Bare se deg rundt. Kjenner to damer. Hun ene er over 40, men ser MYYYE yngre ut enn min andre venninne på 29år. Hun siste ser definitivt eldre ut! Hun første er nok et sjeldent eksempel, ALLE tror hun er i 20-årene, helt naturlig , man kan se at hun har vedlig gode gener, huden , håret, samme figur som ei på 25 osv, kunne definitivt gått for å være ca 25. Gutter i 20 årene sjekker henne opp som seriøs partner ( ikke kun sex ) Så ikke skjær alle over en kam. Det har ofte med gener å gjøre, men og livsstil ( trening, kosthold, røyking/ikke røyk, overdeven alkoholbruk, overdreven soling, nok eller for lite søvn ... )

Skrevet

Dette er så avhengig av livsstil. Blant annet røykere eldes raskere, og både kosthold, livsstil, stress og ikke minst sol/solarium kan ha stor innvirkning på hvor gammel man ser ut. Jeg er 27, blir stadig tatt for å være 21-22. Jeg tror ikke det er fordi jeg lever så usedvanlig sunt eller ser ekstremt ung ut, men rett og slett fordi 21-22 er en veldig "safe" alder å gjette når man tror noen har passert 20. ;) Viser alltid legitimasjon uoppfordret på polet, rett og slett for å spare personen i kassen fra å spørre, når jeg vet at de sannsynligvis vil spørre likevel.

Also; Verken 30 eller 40 er noen "dødsdom". Det er ikke sånn at livet er over når man fyller 30. Man har maaaange år igjen. :) Men - folk er forskjellige, noen ser eldre ut tidligere enn andre, mens andre ser unge ut veldig lenge.

Skrevet

Jeg røyker og har tatt endel solarium tidligere. Likevel har jeg ingen rynker, kun "sinna" rynke og noen linjer i panna. Tror gener har mest å si jeg.........

Skrevet

Jeg røyker og har tatt endel solarium tidligere. Likevel har jeg ingen rynker, kun "sinna" rynke og noen linjer i panna. Tror gener har mest å si jeg.........

Gener har definitivt mest og si. I tillegg vil overdreven soling gi skrukkete hud, her er det en del jenter som går på en smell. Hvis du er usikker på en jentes alder så skal du ta en titt på hals og hender. Her er det ofte stor forskjell mellom 20, 30 og 40 åringer. Bare se selv.

Til sist er det sminke. Her er det nok mange som "redder seg inn" med god sminking. Man kan få 14 år gamle jenter til å se ut som 20-åringer og 30 år til å se ut som de er 20. Spesielt når man bruker det greiene som jevner ut hudfargen slik at det blir samme tone på hele fjeset kan ta vekk en del år på damer. Derfor kan det ofte være vanskelig å definere alder på damer. Men hals og hender er vanskelig å skjule.

• Liker 1
Skrevet

Angelina-Jolie01_0.jpg

Gamle damer altså...

• Liker 3
Skrevet

Halsen min er ok, noen linjer der også. Ha litt chubby hender med lange fingreog negler og kan ikke si de ser annerledes ut enn de gjorde da jeg var 25.

Sminke er min venn, har litt ujevn farge i ansiktet. Når den jevnes ut med foundation ser jeg yngre ut med en gang. Bruker litt sminke til daglig så vet ikke om jeg hadde blitt tatt for å være like ung hvis jeg hadde gått helt uten.

Skrevet

Er 40 + , har ingen rynker, har ingen grå hår ( ikke ett ! ), har min naturlige hårfarge, langt , tykt hår med fall i, veldig fin hud ( blek ) , samme figur som da jeg var tenåring...Røyker ikke, kan ta et glass vin av og til, spiser sundt, trener...

Skrevet

Kjendiser tells ikke. Ts mener kvinner i den virkelige verden. Alle vet at stor stjerner i 40 årene "have had work done"!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...