AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 En fyr har "holdt det gående" med meg i lengre tid nå, og den siste tiden vil jeg si flørten har eskalert. Han overøse meg med komplimenter, beføler meg og sender en rekke dirty sms (hvor han klart og tydelig har uttrykt at han vil ligge med meg..) Allikevel virker det som at han ikke "tør" å møte meg. Hva kan grunnen være? Anonymous poster hash: e786b...2a3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Vil vel ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 7dfef...18c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Vil vel ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 7dfef...18c Hva slags oppmerksomhet? Han får vel oppmerksomhet hvis vi møtes?Anonymous poster hash: e786b...2a3
amylee Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 (endret) Mange som er tøffere over telefon og Internett.. Han er vel redd han ikke klarer og leve opp til forventningene han allerede har satt.. Endret 29. august 2013 av amylee 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Mange som er tøffere over telefon og Internett.. Han er vel redd han ikke klarer og leve opp til forventningene han allerede har satt.. Dette. Anonymous poster hash: 3b876...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Mange som er tøffere over telefon og Internett.. Han er vel redd han ikke klarer og leve opp til forventningene han allerede har satt.. Dette. Anonymous poster hash: 3b876...7c9 Hm, det kan godt være.. Tips/råd til hvordan jeg kan fjerne "prestasjonsangsten"? Anonymous poster hash: e786b...2a3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 han er ikke den han sier han er. Anonymous poster hash: b5ca7...763 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 han er ikke den han sier han er. Anonymous poster hash: b5ca7...763 Nei, jeg har begynt å fatte mistanke om at han egentlig er Fantomet.Anonymous poster hash: e786b...2a3 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Nei.. Umulig å si, tror jeg. Anonymous poster hash: 3b876...7c9
Gjest anonym Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Har du i det hele tatt møtt han ts? Vet om flere som har partner, som har nettprofil der de flørter med damer. En jeg skulle møte en gang, trakk seg i siste liten fordi han sa han var inne i et brudd så klaret ikke møte meg allikevel. Jeg tenker at det er en av disse : 1. ) som en annen her skrev, prestajsonsangst. 2.) at han har dame, evt at han holder på sånn med flere
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Har du i det hele tatt møtt han ts? Vet om flere som har partner, som har nettprofil der de flørter med damer. En jeg skulle møte en gang, trakk seg i siste liten fordi han sa han var inne i et brudd så klaret ikke møte meg allikevel. Jeg tenker at det er en av disse : 1. ) som en annen her skrev, prestajsonsangst. 2.) at han har dame, evt at han holder på sånn med flere Jajaja, jeg har møtt ham flere ganger, men da i forbindelse ved arrangementer vi begge har deltatt på. Og som sagt; når vi er sammen, så er han virkelig gira. Jeg er 98,5 % sikker på at han ikke har dame, men det kan godt være han holder på med flere..Jeg må riktignok ærlig innrømme at jeg allikevel ikke skjønner hvorfor han skulle være redd for å møte meg selv om han i så fall har flere på si...Anonymous poster hash: e786b...2a3
Gjest Snuppeluren Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 Jajaja, jeg har møtt ham flere ganger, men da i forbindelse ved arrangementer vi begge har deltatt på. Og som sagt; når vi er sammen, så er han virkelig gira. Jeg er 98,5 % sikker på at han ikke har dame, men det kan godt være han holder på med flere..Jeg må riktignok ærlig innrømme at jeg allikevel ikke skjønner hvorfor han skulle være redd for å møte meg selv om han i så fall har flere på si...Anonymous poster hash: e786b...2a3 Kan du ikke overraske ham? Tropp opp hos ham når han minst aner det. Tror ikke det er mange menn som hadde slengt døra i trynet på en dame dersom hun kom "helt klar" og ringte på døra hans.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 For min del kan jeg være "tøffere" seksuelt over melding enn i virkeligheten. Så kan jo være en forklaring Anonymous poster hash: 49916...95f
MunaMadan Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Trenger ikke være andre damer i bildet. Kanskje han liker spenningen, morsommere å flørte før du har fått det du vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå