AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Øverst oppe til høyre er det et "varslingssenter"-ikon. Jeg trykket der ved en tilfeldighet på typens mac og så da noen meldinger som var sendt på Skype fra ei jente. Det var av typen sov godt og kyss og klem, i tillegg til kysse-smiley. Noen som vet om dette kan være spam? Hva hadde dere gjort? Kjenner ikke navnet på jenta, men det er et vanlig norsk navn. Meldingene var på norsk også. Finnes det sånn spam på norsk? Anonymous poster hash: 307be...060
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Har du sjekket Skype? Er hun lagt til som kontakt og er det sendt noe svar tilbake til henne? Eller så kan du jo spørre typen hvem hun er uten å snoke noe mer. Anonymous poster hash: a34ea...ab5 1
Gjest anonym Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Hmm, høres mistenkelig ut...Fant du ut av det ts?
Tibbie Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Har du navnet kan du sjekke om han har henne i vennelista på Facebook
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Ingen med samme navn på skype. Heller ingen historikk over meldinger sendt over skype. En med samme navn på fb. Men tviler på det er henne ettersom hun er godt voksen. Finnes det spam på norsk? Kan det ha en naturlig forklaring? Rare er at det var to meldinger for 12 dager siden og det ser ut som han/noen har svart mellom de meldingene hvis dere skjønner. Men ser ikke evt hva. Samme med de meldingene før det igjen. Ser ut som en del av en samtale. Fant ut at meldingene legget seg der hvis man ikke er inne på skypesiden når de sendes. Hvis skype er oppe når noe sendes så dukker d ikke opp i dette varslingssenteret. Vil ikke lage bråk for ingenting, men jeg bryr meg jo og leter etter logiske forklaringer. ...Anonymous poster hash: aee61...e2e
yoggi Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Prøv å se om du finner en skype-logg på pcn hans. Søk på log eller logg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå