AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg er ei jente på 26 år som har innsett at jeg ikke har en eneste venn i verden. Etter vgs flyttet jeg langt bort, og mistet etterhvert kontakten med barndomsvennene, har kun sporadisk kontakt med en av de nå, men hun bor i en helt annen kant av landet. Jeg skal snart gifte meg med kjæresten som jeg har vært sammen med i 6 år. Det var når jeg satt og tenkte på gjestelisten at det slo meg.. jeg har virkelig ingen egne venner. Jeg omgås jo selvsagt hans venner. Han er oppvokst i byen vi bor i og har et stort nettverk. Noen av kameratene har også kjærester, men ingen jeg føler noen spesiell connection med. Jeg er supersosial av meg egentlig.. skikkelig jente-jente som liker shopping, kafèbesøk, vin, og gode venninnesamtaler. Skjønner ikke helt hvordan jeg har havnet i den situasjonen jeg er i. Jeg hadde digget å hatt en venninne som meg hvis jeg var noen andre Kanskje er det bare tilfeldig at jeg ikke har en eneste venninne? Jeg jobber i et meget mannsdominert yrke, er faktisk eneste jenta på kontoret. Jeg er rett og slett litt lei meg nå når jeg sitter her og skriver dette.. jeg er jo en slik type jente som burde ha MASSE venninner. Skjønner ikke hva som har skjedd.. Spørsmålet mitt til dere er: hvordan kan jeg få meg venner i min alder utenom via jobb? Er det mulig? Jeg tenker at jenter som jeg skulle ønske at jeg kjente er jo allerede godt etablerte i vennegjenger .. eller ? Det beste hadde vært om jeg kom i kontakt med en venninnegjeng på min alder her hvor jeg bor som kunne inkludert meg i gjengen. Savner å ha det slik. Men det er vel ikke særlig sansynlig ? Anonymous poster hash: 433a1...97b
milco Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Hmmm, nei det er ikke så lett det der.. Hva om du prøver å bli kjent med andre jenter ute på byen? Hvor bor du da?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Jeg har prøvd å komme i kontakt med andre jenter på byen, men det føles utrolig kleint. Er så redd for å virke desperat og/eller lesbe Hvordan kommer man i kontakt med andre jenter på byen egentlig? Hva sier/gjør man? uff.. kleint, spør du meg. Jeg bor like ved Lørenskog utenfor Oslo. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b 1
Djungelvrål Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Hvorfor kan du ikke få deg venner via jobben. Jeg jobber sammen med venninner. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Jeg synes og det er veldig vanskelig å finne venner, har mistet alle barndomsvenene mine og nå har jeg bare et lass med bekjente, men ingen ordentlige venner. De jeg har fått best kontakt med er de som er i samme situasjon som meg, nyinnflyttet til byen uten mange de kjenner her. Synes det er vanskelig å bli godt kjent med de som har mange venner fra før av, føler jeg bare blir overflødig der Men du virker jo som en kjempegod venn å ha TS, så du må bare finne noen som mangler litt venner. Anonymous poster hash: 9e32b...262 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Hvorfor kan du ikke få deg venner via jobben. Jeg jobber sammen med venninner. Som jeg skriver i hovedinnlegget jobber jeg kun med menn. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Hvorfor kan du ikke få deg venner via jobben. Jeg jobber sammen med venninner. Hvorfor kan du ikke lese HI før du svarer?Anonymous poster hash: 323d2...401 8
milco Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Jeg har prøvd å komme i kontakt med andre jenter på byen, men det føles utrolig kleint. Er så redd for å virke desperat og/eller lesbe Hvordan kommer man i kontakt med andre jenter på byen egentlig? Hva sier/gjør man? uff.. kleint, spør du meg. Jeg bor like ved Lørenskog utenfor Oslo. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b Vet ikke helt jeg egentlig, har liksom aldri prøvd.. Selv om jeg har fått mange venner gjennom festing, men det har bare kommet naturlig.. Okey, det ble litt langt unna Jeg tenkte bare at jeg har alltid plass til flere venninner, vi er jo like gamle også
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Jeg synes og det er veldig vanskelig å finne venner, har mistet alle barndomsvenene mine og nå har jeg bare et lass med bekjente, men ingen ordentlige venner. De jeg har fått best kontakt med er de som er i samme situasjon som meg, nyinnflyttet til byen uten mange de kjenner her. Synes det er vanskelig å bli godt kjent med de som har mange venner fra før av, føler jeg bare blir overflødig der Men du virker jo som en kjempegod venn å ha TS, så du må bare finne noen som mangler litt venner. Anonymous poster hash: 9e32b...262 Jeg tenker automatisk negativt om å bli kjent med andre som har få venner nettopp fordi de har FÅ venner, men så slår det meg. Jeg har jo SELV ingen venner. Men ja, kan kanskje være vansklig å bli del av en etablert "gjeng"..... TS Anonymous poster hash: 433a1...97b
Teethgrinding Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Du har prioritert kun det som er foran nesa di: Kjæresten. Venner er som mange kjærester samtidig: - De blir borte om du aldri ringer. - De misliker å havne i andre rekke. Egentlig er det ganske trist! Og uten tvil din egen feil. Venner må prioriteres. Har man ingen plikter man å skaffe seg noen nye. Å være sosial er en dyd! Du kan ikke lene deg på kjæresten din i så stor grad som du har gjort. Da er du for ufri og låst. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Vet ikke helt jeg egentlig, har liksom aldri prøvd.. Selv om jeg har fått mange venner gjennom festing, men det har bare kommet naturlig.. Okey, det ble litt langt unna Jeg tenkte bare at jeg har alltid plass til flere venninner, vi er jo like gamle også Thanks anyway Jeg har nok stiftet noen bekjentskap ute på byen ja, men hvordan tar man det videre liksom? Blir jo slik at jeg sier hei når jeg møter dem igjen, men klarer ikke helt den "du kanke jeg bare få nummeret ditt da, så tar vi en kaffe en dag??" LESBEVIBE!! iiik TS Anonymous poster hash: 433a1...97b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Du har prioritert kun det som er foran nesa di: Kjæresten. Venner er som mange kjærester samtidig: - De blir borte om du aldri ringer. - De misliker å havne i andre rekke. Egentlig er det ganske trist! Og uten tvil din egen feil. Venner må prioriteres. Har man ingen plikter man å skaffe seg noen nye. Å være sosial er en dyd! Du kan ikke lene deg på kjæresten din i så stor grad som du har gjort. Da er du for ufri og låst. Du har helt rett i alt du sier her !! TS Anonymous poster hash: 433a1...97b 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Thanks anyway Jeg har nok stiftet noen bekjentskap ute på byen ja, men hvordan tar man det videre liksom? Blir jo slik at jeg sier hei når jeg møter dem igjen, men klarer ikke helt den "du kanke jeg bare få nummeret ditt da, så tar vi en kaffe en dag??" LESBEVIBE!! iiik TS Anonymous poster hash: 433a1...97b Du virker litt forknytt. Anonymous poster hash: 0c111...275
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Du virker litt forknytt. Anonymous poster hash: 0c111...275 Utdyp, er du snill. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b
milco Skrevet 29. august 2013 #15 Skrevet 29. august 2013 Thanks anyway Jeg har nok stiftet noen bekjentskap ute på byen ja, men hvordan tar man det videre liksom? Blir jo slik at jeg sier hei når jeg møter dem igjen, men klarer ikke helt den "du kanke jeg bare få nummeret ditt da, så tar vi en kaffe en dag??" LESBEVIBE!! iiik TS Anonymous poster hash: 433a1...97b Jeg syns ikke det er noe lesbisk med det i det hele tatt Hva med å spørre etter nummeret så kan dere vorse sammen neste helg? Du kan ha vors hjemme hos deg, og si at det bruker bare å være masse gutter der og du vil ha med ei jente Kanskje hun er single og finner det veldig interessant?!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 Jeg syns ikke det er noe lesbisk med det i det hele tatt Hva med å spørre etter nummeret så kan dere vorse sammen neste helg? Du kan ha vors hjemme hos deg, og si at det bruker bare å være masse gutter der og du vil ha med ei jente Kanskje hun er single og finner det veldig interessant?! hmmm tjaa.. den kunne kanskje funka. Hvis jeg tør da.. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b
milco Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 hmmm tjaa.. den kunne kanskje funka. Hvis jeg tør da.. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b Drikk deg litt til mot da Hihi.. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Thanks anyway Jeg har nok stiftet noen bekjentskap ute på byen ja, men hvordan tar man det videre liksom? Blir jo slik at jeg sier hei når jeg møter dem igjen, men klarer ikke helt den "du kanke jeg bare få nummeret ditt da, så tar vi en kaffe en dag??" LESBEVIBE!! iiik TS Anonymous poster hash: 433a1...97b Hallo i luken, for noen lesbefordommer her da? Har du selv fått den slags fremstøt av lesber eller? Og venner kommer og går. Befinner man seg noen gang uten, så er det på tide å skaffe seg nye da. Anonymous poster hash: 9ee1b...75e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #19 Skrevet 29. august 2013 Drikk deg litt til mot da Hihi.. Lykke til Hihi, ja får ta meg en shot først. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #20 Skrevet 29. august 2013 Utdyp, er du snill. TS Anonymous poster hash: 433a1...97b Du tør ikke be om nummeret til folk du blir kjent med? Hvordan skal du skaffe deg venner da? Anonymous poster hash: 0c111...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå