Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med kjøreopplæring. I dag spurte kjørelæreren min meg om han kunne legge meg til på facebook. Han syntes nemlig at jeg var en interessant person.. i tillegg sa han at jeg så utrolig bra ut i dag. Er ikke dette litt.. uprofesjonelt? Jeg er 100% konsentrert på kjøringen, ikke noe annet. Han forteller masse personlig om seg selv, at han er singel etc. Han vil ikke finne meg på face da jeg har et annet navn der, en det sa jeg ikke til han. er dette vanlig?

Anonymous poster hash: be988...22b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jenter jeg ser kjøre rundt i kjøreskolebiler er så sminket og dollet at jeg tror det er vanligere at det er de som flørter med lærern.

Men ja, veldig uprofesjonelt.

Anonymous poster hash: b01a3...afd
Skrevet

Er mange kåte kjøreopplærere ja, bare si klart ifra at du ikke er interessert i noe mer så går det nok bra

Anonymous poster hash: 4c4d4...f56
Skrevet

Litt spesielt, og uprofesjonelt. Hadde han spurt om det etter at du hadde den siste timen din, så hadde det nå vært en ting, men dersom dette er midt inni opplegget ditt, så syns jeg det veldig uprofesjonelt..

Skrevet

Svært tragisk, jeg ville byttet kjørelærer. Han kunne gjort det etter at lappen var i boks, eller om du hadde vist interesse for ham først. Men bare sånn fra ingenting?

DUMP HAM!

Anonymous poster hash: 44afe...927
  • Liker 1
Skrevet

Da jeg tok lappen kalte kjørelæreren meg for "Elskede".

Byttet kjøreskole på rappen.

Skrevet

da jeg tok lappen spurte kjørelæreren om hvordan jeg hadde råd til kjøretimer. Om jeg var sammen med eldre menn for penger.. Deretter antydet han at jeg kunne få penger, hvis jeg ville være sammen med han...

Jeg stoppa bilen, midt i gata, gikk ut av bilen før jeg lente meg inn å sa "denne timen kan du bare glemme å fakturere!!" Så gikk jeg hjem, og ringte ny kjøreskole.. :-)

Anonymous poster hash: 1aa92...37d
Skrevet

Ta det opp med sjefen hans, om han ikke er sjefen selv. Det skal ikke være sånn her og du er kanskje ikke den eneste han har prøvd seg på.

Anonymous poster hash: e5ab4...157
Skrevet

ja det er derfor de blir kjørelærere. De passerer 30 og ser på den voksende vommen og merker at pannen blir større og større, blir engstelige og tenker at de må få mulighet til å tilbringe tid med smekre 18-åringer igjen. Ut på byen stikker 18-åringene, men i en bil som sjåfører kan de ikke rømme. For dem blir ofte svaret å ta kjørelærerutdanning, ferske stramme jenter til enhver tid uten rømningsmuligheter er akkurat det de ønsker. Siste skanse før postordrebruden kommer, er altså kjørelærer evt gymlærer.

Svaret er TS, normalt, men skal selvsagt ikke aksepteres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...