Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom jeg tar antipermanent, vil jeg da ha helt rett hår selv om jeg vasker håret? For da lurer jeg på hvorfor diverse stjerner retter ut håret med rettetang og ikke gjør dette.

Har så lyst på rett hår, for da kan jeg endelig få meg en frisyre. Dere med krøller skjønner kanskje hva jeg snakker om. Det synes ikke på oss føler jeg.

Hørte noen snakket om en ny metode hvor man har rett hår helt til det vokser ut. Blir det ikke litt rart da, med krøller på toppen :oops: ?

Hvor mye koster det, og hvor er det beste stedet å få seg rett hår i oslo

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg føler akkurat hva du snakker om og har middelet til rett hår.. har alltid hatt grusomthår og aldri kunne gått med det løst-- men inntil den ene dagen jeg fant det ene gud må ha ment var til meg. hehe.. magic frisørene selger en rettetang som er utrolig å anbefale.. prøv denne.. ganske dyr men den gjør jobben sin. håret blir silkerett..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har selv krøllete hår og bruker strekkjern.

Det holder seg ikke etter du har vaska det, så det må gjøres hver gang etter dusj. Tar ca. 20 minutter når du har fått tekken på det.

Jeg kjøpte mitt på en frisørsalong.

Skrevet

Jeg har også slikt "krøllehår", og skjønner hva du mener. Bruker rettetang noen ganger, men har vurdert å ta anti-permanent. Det skal jo holde en stund, det... Mange fraråder anti-permanent fordi det sliter på håret, men det driter jeg faktisk i. Er så lei av krøllehåret mitt. Det kan da umulig slite mer på håret enn permanent, striping, bleking etc... Eller?

Skal vi prøve anti-permanent vi to??

PS: Kjente igjen når du sa "... for da kan jeg endelig få meg en frisyre"

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei..så ikke så ikke svaret fra deg før nå. Leste jo om den andre metoden på en annen tråd. Har veldig lyst på rett hår, men andre mener jeg kler krøller...

Håret mitt blir veldig tørt. Vurderer å kjøpe en rettetang hos frisør...Hvor mye koster dem på magic, noen som vet?

Har du tatt antipermanent eller?

Gjest Gjesta
Skrevet

Heihei

Fikk strittet ut håret med frisøren for en uke siden. Håret ble fint, tynt og glatt, virket nesten naturlig...

Men..når jeg selv skal stritte det ut, blir det tykt.....men stritt..men veldig kunstig..

Noen som har en anelse om hva frisøren kan ha puttet opp i håret for å få det mer samlet??

(jeg har prøvd med gloss og leave in-kur)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

Anti-permanent funker ikke i mitt krøllete hår! :evil:

Det er fint i det jeg går ut fra frisørsalongen, men varer ikke lengre enn til jeg dusjer neste gang...

Men det har kommet en ny måte å få bort krøllet hår på nå.

Den skal visstnok gi varig stritt, blankt hår!

Altså det er stritt til håret vokser ut igjen.

For mitt skulderlange hår er prislappen ca. 2000,-

Høres nesten for godt ut til å være sant, så jeg er bittelitt skeptisk......

Men så er jeg rimelig desperat på en annen side....., så det blir nok til at jeg prøver den dagen jeg får kontantstøtten :tunge1::kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...