Gå til innhold

zara.no erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt fra zara.no? Blir det sendt fra Norge, hvor lang tid tar det?

Anonymous poster hash: f5921...beb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ble sendt fra UK. Vet ikke hvor lang tid det tok, men tipper cirka en uke eller to.

Anonymous poster hash: 4fb90...204
Skrevet (endret)

Har gjort det et par ganger. Det har alltid gått rundt 10 dager til jeg fikk pakken, så det er litt kjipt. Ellers ingen problemer.

Endret av miaw
Skrevet

Jeg har prøvd og kjøpt zaraklær, de er små i størrelsene og laget for spedbygde jenter dvs man sliter ofte med at klær strammer over f.eks skuldre selv om det passer ellers.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd og kjøpt zaraklær, de er små i størrelsene og laget for spedbygde jenter dvs man sliter ofte med at klær strammer over f.eks skuldre selv om det passer ellers.

Godt det ikke bare er meg! Jeg er ganske tynn, og må som regel ha S i klærne fra Zara, men spesielt jakkene strammer alltid helt sinnsykt over skuldrene! Og hvis jeg tar en større størrelse så henger og slenger plagget og ser stygt ut..

Skrevet

Jeg har bestilt fra zara.no tre ganger. Og alle tre gangene kom det veldig raskt og på døren. Under 1 uke iallfall :)

Skrevet

Ja de er laget for spedere kvinner som sagt, ikke bredskuldrede vikingkvinner :fnise:

Skrevet

Ja de er laget for spedere kvinner som sagt, ikke bredskuldrede vikingkvinner :fnise:

Ja, det stemmer. Merket er jo spansk, så størrelsene er mer tilpasset søreuropeiske kvinner, som ofte er mer petite enn norske. Tar jeg ikke feil, har Zara også ganske få størrelser. Tror ikke at det finnes veldig mange klær i xl eller større, noe som selvfølgelig er kjipt for dem som passer klær i den størrelsen :(

Anonymous poster hash: 4fb90...204

Skrevet

Gode erfaringer! Pakken kommer som regel innen halvannen uke. Jeg velger alltid å hente den i butikken i Oslo. Det er gratis, og det er også gratis å levere tilbake. Supert! :)

Anonymous poster hash: 14399...18b
Skrevet

God erfaring, pakkene kommer fort, levert på døra. Retur er gratis. Størrelsene er små da, bestilte en jakke i S, den var for trang, bestilte M, den var for trang, og så var den utsolgt :( er vanligvis en S/M.

Skrevet

Bestilt en gang, ingen problemer. Valgte henting i butikk siden det var billigere.

Skrevet

Jeg elsker at frakt og retur er gratis. Bestiller du fra f.eks Smartgirl må du betale returen som vanlig pakke, det blir dyrt hvis man f.eks bommer på et par tunge boots eller bestiller en stor pakke og ingenting passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...