Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere at barnløse kvinner er mindre verdt?

Anonymous poster hash: 36f16...7ad
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Håper for guds skyld ingen mener det.. selv om det kan virke sånn av og til av enkelte

• Liker 4
Skrevet

Mindre verdt enn..? Kvinner med barn?

Nei, det er ikke barna som gir en kvinne verdi.

Anonymous poster hash: 52472...773
  • Liker 8
Skrevet

Selvsagt ikke, for et spm...

Kommer dette fra trådstarteren med alle trådene om småbarnsmødre (som utøver sin "makt" over andre) igjen?

• Liker 7
Skrevet

Ja, og de som velger å ikke få barn lever et bortkastet liv.

Anonymous poster hash: 9e171...9b0
Skrevet

Blir lei meg når jeg leser sånt :( Så alle kvinner som ikke har barn skal ta kollektivt selvmord da eller? Er ikke min feil at ingen mann vil ha meg :( At mannen i mitt liv dumpet meg.

Anonymous poster hash: 0df1f...07a
  • Liker 1
Skrevet

Blir lei meg når jeg leser sånt :( Så alle kvinner som ikke har barn skal ta kollektivt selvmord da eller? Er ikke min feil at ingen mann vil ha meg :( At mannen i mitt liv dumpet meg. Anonymous poster hash: 0df1f...07a

Så fire svarer nei selvsagt ikke så svarer en ja og du henger deg opp i den ene? Oppsøk psykolog forgå få hjelp til å endre tankemønsteret ditt, det skal Hilde at DU selv vet at du er like mye verdt som andre.

Og nei, jeg mener ikke barneløse er mindre verdt (kanskje de egenting er mer verdt siden de lettere kan sitte barnevakt, haha)

Anonymous poster hash: 50469...fbe

• Liker 3
Skrevet

Eh... Nei! På ingen måte. Jeg kjenner flere spennende og flotte barnløse kvinner som gir meg masse verdi!

Gjest Fluttershy
Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skal de være mindre verdt en noen andre?

Skrevet

Vi er mennesker; vi har ikke reproduksjon som eneste mål i livet, og vi blir ikke vurdert utifra avlsverdi.

Selvsagt er ikke barnløse kvinner mindre verdt enn andre.

• Liker 2
Skrevet

Nei, vi bor da ikke i Russland.

Anonymous poster hash: 3d9e8...3aa
Skrevet

Kan ikke huske å ha fått med meg at verdien til kvinner (eller menn) måles i antall barn.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kan ikke huske å ha fått med meg at verdien til kvinner (eller menn) måles i antall barn.

men er man barnløs og singel attpåtil kan man oppleve en del kjipe kommentarer da..
  • Liker 1
Gjest xMarina
Skrevet

Mennesket er såpass utviklet i dag at det er da like naturlig og ikke ønske barn som å ønske det. Vi er ikke på amøbestadiet hvor formering er eneste som klør i genene våre, vel? Kvinner med og uten barn er verd like mye. :)

Skrevet

For et meningsløst spørsmål. Selvfølgelig ikke!

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Selvsagt ikke!

Skrevet

Herregud, hva man skal tenke på....

Anonymous poster hash: ed8a1...9a3
Skrevet

Mindre verdt? Tja.

Det spørs vel hva som menes med det.

Dersom jeg f.eks. ble bedt om å redde enten en mor eller en barnløs kvinne ut fra et brennende hus så hadde jeg valgt kvinnen med barn. Så sånn sett er kanskje en kvinne med barn mer "verdt" for meg.

Skyt meg. :)

• Liker 4
Skrevet

Den her diskusjonen enda en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...